Makky Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skal installere Office 2003 for noen, og vedkommende ønsker å ha både engelsk og norsk språkpakke installert. Er det mulig å ha f.eks en "word.exe" som starter med engelsk språk og en annen med norsk? Eller hvordan kan man enkelt bytte mellom disse? Jeg snakker da om språket i Office på menyer osv. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har engelsk Office og tenkte å legge til Norsk språkpakke. Så trenger en måte å veksle mellom den engelske og norske versjonen. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Du har i din besittelse en språkpakke for 2003 som du vet at finnes og hvordan virker ? Eller snakker du ren teori nå ? Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Ja jeg har norsk språkpakke til office. Det jeg vil er å ha både engelsk og norsk office, hvis det går ann. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du har tenkt å legge til en språkpakke i Office 2003, og du har en språkpakke. Den foreslår jeg at du installerer, hvis den er til Office 2003 og er laget av Microsoft. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du har tenkt å legge til en språkpakke i Office 2003, og du har en språkpakke. Den foreslår jeg at du installerer, hvis den er til Office 2003 og er laget av Microsoft. Beste hilsen Harald Jeg tror ikke du har forstått hva trådstarter er ute etter. Slik jeg ser det ønsker han å kunne bytte mellom engelsk og norsk GUI. -- Prøv Language Interface Pack. Om det er en såkalt "Microsoft Proofing Tools"-pakke du har til word vil den så vidt jeg vet bare gi deg stavekontroll og gramatisk kontroll av dokumenter og ikke endre GUI. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Riktig fargoth Den språkpakken jeg har er "full"-pakke hvis jeg kan kalle det det. Den endrer GUI og alt annet. Men når den er installert, så har jeg ikke funnet en metode for å kunne switche til Engelsk når det er behov for dette. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Den switchen skal befinne seg i Office-verktøy-mappen i startmenyen. Språkendringen tror jeg skjer ved oppstart, så du må starte Word på nytt. Beste hilsen Harald Endret 22. mai 2009 av Harald Staff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå