Gjest Meg=) Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei, jeg er en gutt på 18 år som har et lite problem. Jeg sliter generelt med å komme når jeg har sex, og når det først skjer tar det laang tid. Går mye fortere når jeg runker. Noen som veit hvorfor det er slik? Og som har tips til hvordan jeg kan komme raskere i samleie? Takk for svar Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Bruker du kondom? Runker/puler du ofte? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 du sleit litt med det samme i helga ei som blowa meg men e kom aldri Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei. Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei der! Jeg tror nok det du sliter med er å slappe av. Du tenker for mye på at du må komme, og greier det da altså ikke. Jeg kan også ha litt problemer i samme baner når jeg er med nye jenter jeg ikke kjenner og ikke føler meg helt trygg på. Prøv å tenke på noe annet. Tenk at det er digg, ikke på at "jenta skal bli glad over at du kommer". Synes egentlig orgasmebasert sex er no drit - man glemmer liksom å nyte det underveis! Dette skjønner du mer av når du kommer i et fast forhold (hvis du ikke har et da.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg