bidz Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det har blitt sluppet en ny versjon av OggPlay! - 0.3 beta, og programmet har blitt mye bedre (på veldig kort tid) kan lastes ned fra www.geocities.com/p800tools kjører nå med 45kbps ogg's, og de har like bra kvalitet som 80-90kbps mp3'ene jeg brukte med den medfølgende mp3 spillern i P800. men filstørrelsen er jo omtrent halvert, ergo nesten dobbelt så mange sanger har bare 16mb duo enda, men når 128mb'et er på plass kommer jeg til og bruke 64kbps ogg.. det låter jo som 112-128kbps mp3 kvalitetsmessig, og en trenger jo ikke no bedre kvalitet på en portabel musikk spiller (telefon) uansett! flott program! og gratis Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 vilket program bruker du til å gjøre om mp.3 til "ogg"? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 jeg bruker razorlame til og decode til wav så oggdropxpd til og encode til ogg.. men det kan gjøres enklere, f.eks. ved og bruke dBPowerAMP Music Converter - kan lastes ned fra www.dbpoweramp.com - det konverterer direkte fra mp3/wma osv. til ogg.. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 OggPlay! 0.4b ble nettopp sluppet - et par bugs fiksa, samt litt gui oppdatering og optimalisering. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 0.5b ble akkurat sluppet, og støtter nå "Flip-Closed mode", så en slipper og flippe opp dekselet el. lign. for og skifte sang/stoppe/starte og justere volum! ellers er dette nytt: 0.5: A simple flip-closed mode support has been added. Everything works just like in flip-open mode. In addition the jog dial can be used to select the previous or the next song in the playlist. Reclaim the sound device after it was stolen from us, i.e. resume the music after an SMS arrived or an alarm went off etc. Tipping on a song will automatically start playing it. No need any more to press STOP and then PLAY. Bug fix: Track titles with certain special characters in it would not display correctly. The (new) program icon now has the same size as the other program icons. Looks better. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå