Mats Danielsen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Heisann, jeg søker etter et presentasjonssystem basert på PHP og Mysql(?). Det skal brukes til storskjerm slik at jeg skal kunne oppdatere den fra en annen datamaskin og slippe powerpoint. Takker Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Heisann, jeg søker etter et presentasjonssystem basert på PHP og Mysql(?). Det skal brukes til storskjerm slik at jeg skal kunne oppdatere den fra en annen datamaskin og slippe powerpoint. Takker Hvorfor ikke bare bruke rdp - remote desktop, team viewer eller lignende? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Det er fordi jeg aller helst vil slippe powerpoint ol. Lenke til kommentar
JcV Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan presentasjon tenker du på? Hvis du skal ha animasjoner blir det fort litt tullete å ikke bruke powerpoint. Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ser denne har blitt merket som Løst, men hadde vært fint om du kunne si noe om hva som ble løsningen Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, at du faktisk publiserer løsningen som ble brukt slik at andre som lurer på det samme faktisk kan ha nytten av og bruke det samme eller et lignende system. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg bruker powerpoint som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå