covah Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det noen med erfaringer med dette programmet? Det er et program som gjør om S60 mobilen din til en wifi router og gir PCene tilgang til internett-forbindelsen til telefonen. Har testet Light-versjonen, men den gir bare HTTP tilgang. Premium versjonen koster €15. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg hadde tenkt å kjøpe joikuspot snart (har behov for funksjonaliteten om en måneds tid) men jeg var litt irritert over at den brukte wpa kryptering og slikt. Så kom jeg over walkinghotspot. Koster 25$ og har lignende funksjonalitet. Fordelen er at man ikke trenger wpa kryptering eller slikt, da den i stedet spør deg om du vil tillate tilgang hver gang en enhet prøver å koble til. Har ikke fått testet den enda (venter til jeg får påspandert et 3G data abb), men personlig tipper jeg at den er bedre enn joikuspot. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 cyclo, som en vilken som helst annen ruter kan du velge om du vil ha kryptering eller ikke så det burde ikke være noe problem. Synes det fungerer veldig bra. Eneste jeg savner er mulighet for å se hvor mye data de forskjellige tilkoblede enhetene bruker (JoikuSpot viser kun trafikk totalt). Ellers fungerer det knall. Mobilen blir veldig varm hvis du bruker det en stund, men det er egentlig ikke så rart. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Nå var ikke poenget å kunne slå av kryptering, men å kunne utføre tilgangskontroll uten å måtte slå på kryptering Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har bare positive erfaringer med Joikuspot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå