Kixx Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Har da rotet fram en ROSA :oops: koffert fra loftet, aka ingemannsland. Men det jeg lurer på, er det vanskelig å klemme en pc inn i den ? ;P Noen som har noen idèer osv ? lydtetting, montering, morsommekreative løsninger osv ! Lenke til kommentar
Kixx Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Shit, jeg glemte å nevne at det er en reisekoffert jeg har :oops: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Shit, jeg glemte å nevne at det er en reisekoffert jeg har :oops: Finnes det "ikkereisekofferter"? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg å begynte på en reisekoffert. Men fant ut at det var 99% sikkert at noen hadde gjort det før. Så jeg har nå begynt på e mod, som jeg HÅPER ingen har gjort før. Jeg skal modde dataen inn i ei Jerry kanne., Pic's kommer så snart jeg har fått me DigI Cam Lenke til kommentar
resac Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 litt synd der canabis, har sett d før, http://www.gameparty.net/nieuws/item/2273/ Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 litt synd der canabis, har sett d før, http://www.gameparty.net/nieuws/item/2273/ Oh, Ble nesten skremt der.. Men Det der er ingen Jerry kanne!! Det jeg skal ha er vell egentli en Falsk jerry kanne som er kjøpt på Bil Tema. Men ei jerry kanne er en jern dunk med en X på!! Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Skal ikke si noe for sikkert, men mener å si at jeg har sett en jerry kanne mod. (Toppen var hengslet og låst med hengelås. Sort kanne med rød X) Men så er det også mulig jeg husker feil. :-? Lenke til kommentar
Kixx Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Shit, jeg glemte å nevne at det er en reisekoffert jeg har :oops: Finnes det "ikkereisekofferter"? Ehm, Ja ? sånne "bombekofferter" f.eks ? denne jeg har er rund i kantene osv.. "bombekofferter" er firkantete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå