Gå til innhold

Videomaskin

Anbefalte innlegg

Jeg skal sette sammen en pc som skal brukes som en videomaskin. Opptak med et capture-card, avspilling av dvd, vcd og divx fra harddisk eller dvd/cd-rom. alt skal settes sammen i en desktop-kasse slik at den kan stå under tv'en der videoen vanligvis står. Den skal selv lakkes svart slik at det ikke lyser opp at det er en PC som står der. MEN jeg må ha et navn på greie, slik at jeg kan lage en kul logo. Det er her jeg trenger litt hjelp (eller mye hjelp :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føreløpig synes jeg "The Multimedia Station" er det beste forslaget, men det blir jo litt langt. Det skal jo stå i framkant av en desktop (mest sannsynelig en Aopen).

Ingen andre forslag??

[ endret av Xell den 2002-01-23 15:18 ]

Lenke til kommentar

Tror det blir YBoX, hvis ikke det kommer noen andre forslag. (Det må selvsagt ha stor X på slutten som i DivX :wink: )

TMS er greit som en forkortelse for The Multimedia Station, men jeg klarer bare ikke å si det uten å tenke PMS. Det blir litt teit. Sorry. Ellers et godt forslag.

Xell Box kan bli et kult navn til jeg skal modde neste kassa mi (den skal ha vannkjøling).

Lenke til kommentar

Quote:

|_Cisco_| skrev (2002-01-25 23:49):

Ultimate Entertainment Station (UMS)

Likte faktisk dette alternativet veldig godt, men hva skal det være; Ultimate Entertainment Station (UES) eller Ultimate Multimedia Station (UMS)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...