Nilsen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) NB! VIKTIG INFO! Datoen og lokasjonen for finalen Tyskland har blitt endret. Finalen vil bli avholdt i den olympiske stadion i München, Tyskland, fra 17. til 19. juli. Jeg beklager om dette skaper problemer for noen, MSI hadde vist litt trøbbel med å holde av datoen de ville ha. NB! VIKTIG INFO! Kos dere videre :-) Endret 4. juni 2009 av Nilsen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 D'oh, jeg må prioritere! Dårlig gjort av de å sette deltagerne i en slik posisjon Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Høres ut som et storslagent arrangement, olympiske stadioen :- ) Kanskje OC kommer inn under sommer-OL. Lenke til kommentar
Bjynne Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Høres ut som et storslagent arrangement, olympiske stadioen :- ) Kanskje OC kommer inn under sommer-OL. Hva med Vinter OL?? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hva med paralympics? Wheelman? Endret 5. juni 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva med paralympics? Wheelman? Det er viss du bencher en PH X3 eller andre komponenter som har deler avskrudd Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Blir spennende å se hva folk har fått til 2 dager igjen nå! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Blir spennende å se hva folk har fått til 2 dager igjen nå! Ohh, steike. Det var en solid datofeil jeg la inn mens jeg oppdaterte med den nye datoen for EU-finalen etter noen mailer fra MSI. Dere har faktisk en uke til på dere, helt frem til 15. juni. Det skal være likt for alle i hele Europa :-) 15. juni kl. 23.59 er tidsfristen. Endret 8. juni 2009 av Nilsen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jaaaa.... NILLLLSSSSSEEENN( som i Emil-filmene) :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det skal ikke være lett Er det forresten noen som ligger å ruger på noen gode resultater? Endret 9. juni 2009 av Nilsen Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Blir spennende å se hva folk har fått til 2 dager igjen nå! Ohh, steike. Det var en solid datofeil jeg la inn mens jeg oppdaterte med den nye datoen for EU-finalen etter noen mailer fra MSI. Dere har faktisk en uke til på dere, helt frem til 15. juni. Det skal være likt for alle i hele Europa :-) 15. juni kl. 23.59 er tidsfristen. Hva, morsom eller?!?! jeg har lagt alt til rette for 10. Juni.. dette var svakt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det forresten noen som ligger å ruger på noen gode resultater?Det er det garantert. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var tilløp til brann, dårlig helse og mye CO2 på rommet mitt i helga - både heldig og uheldig kombinasjon smatidig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var tilløp til brann, dårlig helse og mye CO2 på rommet mitt i helga - både heldig og uheldig kombinasjon smatidig. Det der høres ut som opptakten til en god artikkel spør du meg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tok ingen bilder desverre, og ønsker ikke å gjennoppleve greiene heller.. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var tilløp til brann, dårlig helse og mye CO2 på rommet mitt i helga - både heldig og uheldig kombinasjon smatidig. tilløp til brann kan jeg skrive under på, vi opplevde det samme. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var tilløp til brann, dårlig helse og mye CO2 på rommet mitt i helga - både heldig og uheldig kombinasjon smatidig. tilløp til brann kan jeg skrive under på, vi opplevde det samme. Lol? Dro dere for mye ut av stikkontakten? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 No comment.. Tolker det enten som at du sølte cola på kontaktene, eller at min påstand var korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå