formann Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Cedar Mill må vel være en het kandidat her med LN2. LN2 er (for) dyrt å få tak i, men ellers godt tenkt Har et par ideer om hvilke CPUer folk kommer til å bruke her... Tror neppe du kommer noen vei her uten å ta i bruk LN2. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg stupt inn i denne konkurransen med hodet først. Men... det blir for dyrt å kjøpe inn containere, LN2 og hardware bare for å delta. Endret 23. mai 2009 av formann Lenke til kommentar
Professional Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Cedar Mill må vel være en het kandidat her med LN2. LN2 er (for) dyrt å få tak i, men ellers godt tenkt Har et par ideer om hvilke CPUer folk kommer til å bruke her... Tror neppe du kommer noen vei her uten å ta i bruk LN2. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg stupt inn i denne konkurransen med hodet først. Men... det blir for dyrt å kjøpe inn containere, LN2 og hardware bare for å delta. Ehh LN2 er grisebillig, containeren det kommer inn i derimot er dyr. Endret 23. mai 2009 av HWBruker Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Cedar Mill må vel være en het kandidat her med LN2. LN2 er (for) dyrt å få tak i, men ellers godt tenkt Har et par ideer om hvilke CPUer folk kommer til å bruke her... Tror neppe du kommer noen vei her uten å ta i bruk LN2. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg stupt inn i denne konkurransen med hodet først. Men... det blir for dyrt å kjøpe inn containere, LN2 og hardware bare for å delta. Ehh LN2 er grisebillig, containeren det kommer inn i derimot er dyr. Da lurer jeg på hvor du får det så billig. 50-60 liter koster vel ca 50-60 kroner literen også. Det er kun billig om du skal ha mange kubikkmeter av det. Hvertfall såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Lykke til, til de som deltar :-) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Ehh LN2 er grisebillig, containeren det kommer inn i derimot er dyr. Ja dette kan du forklare videre hvor man får tak i LN2 grisebillig. Vi snakker ikkje om å kjøpe inn en tankbil for at LN2 prisen per liter blir billig. Her snakker vi om kanskje 40 liter om gangen. Endret 23. mai 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Professional Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Ehh LN2 er grisebillig, containeren det kommer inn i derimot er dyr. Ja dette kan du forklare videre hvor man får tak i LN2 grisebillig. Vi snakker ikkje om å kjøpe inn en tankbil for at LN2 prisen per liter blir billig. Her snakker vi om kanskje 40 liter om gangen. Seff, besøk nermeste bedrift som har det i container på størrelse med en ok leilighet så blir det veldig billig. http://www.wartsila.com/ feks har det hvor eg bur. Edit: Vel å merk så kjenner jeg de så jobber der, ikke alle så har sosiale nettverk utenfor forum i gues. Endret 24. mai 2009 av HWBruker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Definer grisebillig. Hvis jeg skal fylle et dewar på 100 liter, hvilke priser kunne du ordnet? Hadde du fått det under 1800 norske kroner? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Betalte 300kr for 50liter. Har aldri spurt etter 100liter så vet ikke hva de skal ha for det. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Betalte 300kr for 50liter. Har aldri spurt etter 100liter så vet ikke hva de skal ha for det. Det stemmer med de tankbil-prisene jeg fikk oppgitt av AGA. Hvor er det du holder til, forresten? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Poenget var å presisere LN2 er ikke så veldig dyrt, ikke å videreselge det gjennom forum. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kanskje ikke LN2 er dyrt for deg, men for oss er det det - jeg lukter troll, btw. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 det desidert beste er jo å kjenne noen som kjøper inn tusenvis av liter.. hadde jeg bare hatt noen sånne i min omgangskrets Lenke til kommentar
Professional Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Kanskje ikke LN2 er dyrt for deg, men for oss er det det - jeg lukter troll, btw. Nei nei ikke denne gangen, tar på meg skylden for trolling meste parten av tiden men ikke denne gangen. Og hvis jeg er troll hvorfor sende denne PM? "Må snakke med deg ang LN2-leverandøren - har du MSN-adresse?" Endret 25. mai 2009 av HWBruker Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) 20-30,- literen er vel ikke så dyrt...? Befinner noen seg i Stavanger-område, så kan jeg være behjelpelig med anskaffelse NB: Dere må ha egen thermos. Endret 25. mai 2009 av oldboy Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Prøv og hold førsteplassen helt ut da dp :-) Lykke til videre.. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe helstøpt dice rør? Helst så billig som mulig Vist jeg ikke får tak i vurderer jeg å lage arbeidslogg Tror forresten jeg ikke er med her i år... Satser heller litt til neste år Lenke til kommentar
formann Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det lov til å modde hardware? Feks aktivere en ekstra kjerne eller noen ekstra shadere? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tror da det, men du må opplyse at det er moddet tror jeg:) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skal vel ha lite å gjøre det så lenge det kjøres stock (stock, som i med mods blir det vel?) Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Stock er rett ut av esken, alt annet går vel på OC kvota? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå