Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg mener det hele blir litt feil med bare %.. men greit nok.. Forsåvidt litt enig der. Ser for meg at det er noen comboer med hardware som kommer til å komme seirende ut. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skulle hatt en ny runde med overklokkingskonkurranse her på forumet snart Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Godt å se 3dm01 bli brukt. Kunne vært litt interessant dette, men jeg gidder ikke kjøpe inn kjøling. Det vil bli helt umulig å hevde seg her uten skikkelig kjøling, og dermed ender vi nok en gang opp med pengespørsmålet. Hvem har mest penger å bruke... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 I år også ja Det er bra og lykke til! Må vi vere to og to? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hadde vært litt gøy å stilt, men har null ønske om å bli sendt til Tyskland Men en ca. 100% er vel ikke nok til en 3plass regner jeg med ? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Tja spørs vel hva utgangspunktet er. Man kan jo ta en Celeron 300A og klokken den til 7-800Mhz Vil tro prosessorer som AMD NEO MV40 vil klokke temmelig bra også. Eller kanskje Atom. Laveffekts cpu'er er vel veien å gå Hadde mye morro med XP-m 2400 i sin tid Endret 20. mai 2009 av Revox Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det Stoolman som leder dette kalaset tro? Kanskje han er dommer? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Liten testrun, vann på cpu og stock gpu. Før og etter score. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kun Intel og nvidia som godtas.. Jaja da forsvant interessen min ihvertfall. Only the best vet du. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Only de med mest penger vet du. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Only de med mest penger vet du. Alle kan ikke ver vinnere i verden. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Får endre navnet mitt, ingen greiser stave det... Synd Knut er tatt allerede %-greiene er tull, da blir det low-endsystemene som vinner med en gang. Uansett HVA man gjør med en E8600 får du ikke ytelsesøkning på 140% eller noe sånt ift stock. Intel only er jo også bare BS, blir som å arrangere F1-mesterskap og si at man ikke kan kjøre Ferrari, men kun Renault. Er det et mesterskap? Nei. Men pytt... meg og fluesopp er et team anyways Men trengs vel noe hvassere enn den E3120'en enkelte har nevnt før i tråden... soppen har en E6300 vi får kjøre istedet. Får grave fram noe JALLA DDR2-minne med gode chips, så man tjener ekstra på minneoverklokken også. @Tiltman: Dette er vel en overklokkingskonkurranse, og ikke en tweakekonkurranse. Ligger masse skill/kunnskap i å finne rett utstyr, klokking er langt mer enn å sitte og knote med minnetimings og OS-tweaks. Syns det er flott at denne delen av leken også blir avgjort av brukerne. (man kunne jo prøvd motsatt, lagt begrensning på tweaks og latt brukerne finne HW selv... just a thought) Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 hehe Børste støv av gode gamle BP6 og dual celeron Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Nei Knopfler, noe navneforandring kommer ikke på tale Men seriøst så tror jeg at du og formann hadde kunne fikset noe svært bra om vi hadde bunket dere inn i konkurransen. Men men, blir ikke noen deltakelse av meg i allefall, hadde vært morsomt å dundre inn med gamle Socket A og ett GeForce kort som jeg har liggende. Faktisk eneste Intel maskinene jeg har er LGA 1366 (Uten RAM) og LGA 775 (Med en svært liten CPU samling). Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Noen som har tenkt å prøve seg med LN2? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 KNUTA Vi har jo bra med ddr2-minne da :!: Anki: Blir vel litt dice Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 sykt irriterende at % greiene er innført, dette fører til KJIP overklokking. sier seg selv at det blir celeron for alle pengene, og hvem bryr seg om det egentlig? man kan sette WR i PI 1M med E8600 her, og allikevel være LANGT unna å vinne.. WR i 1M er noe av det gjeveste som finnes innen klokking. forøvrig det samme med WR i 01.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Sant det Setter man wr i en av de 2 så har man seriøst noe og være stolt over. Men vi får bare gjøre det beste ut av det, var ikke akkuratt gode grunnlag i fjor heller. Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 hver score skulle blitt kategorisert, og tatt opp til evaluering.. det er det eneste riktige, men vi får prøve uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå