Nilsen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Vi gjentar fjorårets suksess, og arrangerer igjen den innledende runden til MSIs europamesterskap i overklokking. Les mer Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ahh... Spennende! Lurer på hvem som kommer videre i år... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg synes "overklokkings mester" begrepet er artig, men måten det gjennomføres på er litt ... tilfeldig. Flaks utgør jo mye når alle har hver sin rigg og kjølinga er opp til den enkelte. I tillegg er det jo ikke noen spesielle driftskrav. Dette blir etter min mening mer show enn egentlig en konkurranse. Egentlig burde alle lagene hatt hver sin 1/2 times runde med fysisk samme CPU, RAM, HK & GPU. Etterpå ble resultatet kun godkjent dersom det besto 15 min med Prime. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Prime er etter min mening litt upassende i en overklokkingskonkurranse Ønsker deltakere lykke til! Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Stilig, får se om jeg finner noen å leke med da. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det ikke lett å jukse ved å ha andre prosesser gående samtidig med 3DMark og Superpi for å gi deg selv en lavere score på det ikke-overklokkede systemet? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 tøffe ting. jeg kan alt for lite om dette, men det er gøy å se hvordan det går lærerikt kan det også være^^ Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det ikke lett å jukse ved å ha andre prosesser gående samtidig med 3DMark og Superpi for å gi deg selv en lavere score på det ikke-overklokkede systemet? Jo, men på hwbot ligger de fleste systemer ute også på stock, så det er lett og se om noe er way off. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kun Intel og nvidia som godtas.. Jaja da forsvant interessen min ihvertfall. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Vel, siden alt her går etter poeng, så er det jo egentlig bare å ha godt hw, det er jo ikkje poeng som egentlig teller etter min mening, men % overklokk, samt andre resultater innen samme cpu.. Eller er eg helt på ville veger nå? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dette må jeg følge med på Håper mange stiller med lag! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Stilig, får se om jeg finner noen å leke med da. Jeg kaprer deg, lett. Deal? EDIT: Post nr 8k Endret 20. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Send Knophflerbruce og formann! Så tar vi resten av europerne på senga Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 PSST WheelMan: Han kan Intel også Han har sneket seg rundt med en Xeon 2 kjerner om du titter i i7 tråden, så han kan absolutt fikse noe. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ojoj, PI og 3d01! Frister med en tur til Tyskland, men får se om jeg kan stille i år. Men får gruble litt på hva slags setup som lønner seg. Jørgen jeg har forresten skiftet nummer, så var nok derfor du ikke fikk tak i meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Me og Knophflerbruce er klare Blir tweak deluxe når det er de 2 programmene ja :!: Endret 20. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Vel, siden alt her går etter poeng, så er det jo egentlig bare å ha godt hw, det er jo ikkje poeng som egentlig teller etter min mening, men % overklokk, samt andre resultater innen samme cpu.. Eller er eg helt på ville veger nå? Leste du artikkelen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Vel, siden alt her går etter poeng, så er det jo egentlig bare å ha godt hw, det er jo ikkje poeng som egentlig teller etter min mening, men % overklokk, samt andre resultater innen samme cpu.. Eller er eg helt på ville veger nå? Det går på prosenter, jeg kom på andre i fjor med MEGET dårlig hardware. Det går på hvor mye du klarer og få ut av det;) Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg mener det hele blir litt feil med bare %.. men greit nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå