pierce007 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hadde ok bla xperia og N97, men tror vel kanskje at valget består mellom 2 HTC. Av den enkle grunn at N97 ikke har kommet enda (dog heller ikke Touch Pro2) og at jeg har funnet flere som har vært negativt enn positiv ift Xperia. Noen anbefalinger? Evt om en bør vente til N97 kommer? Annet? Glemte kanskje å skrive litt om bruken. Surfing, mailbruk (bruker Office til daglig hjemme), noe bildknipsing - dog foretrekker jeg å bruke vanlig kamera, lite MMS, SMS, spille musikk når en sitter på toget og slikt, GPS for å nevne noe Endret 20. mai 2009 av pierce007 Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hadde ok bla xperia og N97, men tror vel kanskje at valget består mellom 2 HTC. Av den enkle grunn at N97 ikke har kommet enda (dog heller ikke Touch Pro2) og at jeg har funnet flere som har vært negativt enn positiv ift Xperia. Noen anbefalinger? Evt om en bør vente til N97 kommer? Annet? Jeg ville tatt TP2 pga den har alt TD2 har i tillegg til fulltastatur. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Da jeg ikke bryr meg spesielt om kamera bestemte jeg meg for Touch Pro 2 i stedet for Diamond 2. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skal du skrive mye ville jeg valgt TP2. Fordelen med denne framfor N97 er skjermen, ellers mangler TP2 igjen 3,5 mm minijack, noe som er veldig synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå