Samiboy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei. Jeg har da sett i noen år på lett mc, og har kommet frem til at det er 2-takts racing sykkel som kommer til å bli et kjøp. Kommer da til å kjøpe brukt med minre jeg finner en billig. Noen som har noen å anbefale? Kommer sikkert ikke til å blod-trimme, men det er mulig med effektanlegg, eller sikring. Komemr til å bruke maks 40 000 på sykkel, men vil helst ha det under:) Søstra mi (13år) har ogdå lyst på noe å kjøre, og hun har kommet frem til at det morsomste å kjøre er en atv. Hun vil helts holde prisen under 10 000, men vil fortsatt ha litt kvalitet igjen for pengene. Håper på svar, og takk på forhånd;) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Pent brukt Derbi Gpr, de er lekkre. Yamaha DT, selv om det ikke er R sykkel så er det bra kvalitet på dem og går som et uvær om du fikser litt på dem. Rieju RS2 er også stilige. Ta en tur på finn.no så finner du masse fint Har ikke så mye greie på 4-hjuling men merker som Cpi, kudaki og SMC er ganske kjente og ikkeno problemer å få tak i deler til. Edit: http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17317442 Endret 20. mai 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 cagiva Mito,råeste liggesykkelen i 125 klassen:) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Vil absolutt anbefale Cagiva Mito, endel rimelige ute til salgs nå. Ellers er Aprilia RS et godt valg også, ville ihvertfall holdt meg til en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå