Patience Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Hei, fulgte det med kabler for tilkobling til 2 USB 2.0 og 1 Firewire utgang i front med hovedkortet? Jeg vurderer å kjøpe samme kabinett men med vindu og er opptatt av utganger i front. Jeg ønsker helst 2 Firewire utganger foran fordi jeg swapper mellom iPod'en og DV kameraet hele tiden, men det er vel for mye forlangt... Sledge Halla Det fulgte med USB og FIREWIRE så det holder. Både til fremme og bak. 4 originale USB 1,0 & 2,0. Husker ikke hvor mange ekstra FIREWIRE det var med da jeg ikke gidda å kople disse opp. USB 2,0 vet du. Kabinettet har originale kabler til fronten. 1 FIREWIRE og 2 USB 2,0. Se bildet! http://www.vivacity-patience.com/upload/usbfire.jpg Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Patience: Bare en liten filleting som jeg SELVSAGT måtte bemerke... :oops: I signaturen din står det at du har harddisk fra Matrox... Matrox lager skjermkort, men MAXTOR derimot lager harddisker. Ellers var det morsomt lesestoff på sida di. Og pen var den også! :wink: He he.. Jeg gjør alltid den feilen Du har Maxtor Matrox og Matrix. Huff.. blir gærn. Hva i f.. hette harddisken min igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå