Patience Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Nå kan dere lese litt om hvordan det var å bygge pc for meg som er totalt amatør. Har slengt ut litt om det på hjemmesiden min. http://www.vivacity-patience.com Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Pen site Ja det må jeg si...har nok brukt litt tid på den ja Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Den var litt merkelig. Som en blanding av en "min første hjemmeside" anno 1995, men med et mye mer moderne og fin vri. Bildene var prima, og bare positiv feedback fra meg. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Fin side du. Hva la du mest arbeid i, siden eller PC-byggingen? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det er sjelden man finner en så ren side, uten en masse nips_naps, lettlest og oversiktlig. :smile: Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Oj )) Jeg venta meg ikke noe skryt - men det var skikkelig moro å høre Brukte nok lengre tid på å bygge pc'en enn den ene websiden om å bygge pc. Men ser man på det totale - kunne jeg nok bygd flere pc'er på det tiden det tok å lage hele sulamitten.. Men tusen takk for den hyggelige feedbacken ) Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg slenger meg på bølgen og må få si at det var en stilren og flott side. Pent arbeid! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 He he.. takker og bukker )))) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Nyter den siden! Kan lese gang på gang om når du bygde pcn din ! Jeg bare liker å se inn i chieftec kabinetter! Vet ikke hvorfor! Jeg vil oxo lage fine frames! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg vet ikke med deg , men mine første måneder med antec var uutholdelige pga støyen fra antec viftene! Kjøpte meg en rheobus , det anbefaler jeg deg oxo å gjøre! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Del 2 er oppe Du byttet viftene dine sier du? Hmm.. det trengs jammen! Men med viftestyringa jeg monterte nettopp tok knekken på det verste. Pluss at det var ubalanse i cpu-vifta. Sevsagt byttet jeg den Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 nice kvalitet på digicam bildene og .. jeg savner et digicam med BRA kvalitet.. åssen cam brukte du ? gjerne send en PM med url .. (jeg roter altid bort sån "this is a reply to the thread bla bla" mails jeg får når noen svarer.. så PM er tingen Grei å oversiktlig galleri og .. åssen prog brukte du for å lage thumbnails med den skyggen på ? eller er det noe i selve html'en ? *ganske grønn på sånt* Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ser ut som jeg må hive meg på bølgen av dem som skryter av sia... Pent og enkel side... Ingen forvirring med masse dill som mange har... Ett sjeldent unntak... Behagelige farger er brukt og... Vil tippe at den faktisk er litt gjennomtenkt og godt planlagt, eller? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Den ER faktisk laget for å være enkel og oversiktig. Samtidig skal den være snacksy. Man skal få lyst til å være der om du skjønner. Satser også på mere bilder - mindre tekst. Ellers.. må bare takke for all respons! Er helt på skyer ) Lenke til kommentar
Sledge Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei, fulgte det med kabler for tilkobling til 2 USB 2.0 og 1 Firewire utgang i front med hovedkortet? Jeg vurderer å kjøpe samme kabinett men med vindu og er opptatt av utganger i front. Jeg ønsker helst 2 Firewire utganger foran fordi jeg swapper mellom iPod'en og DV kameraet hele tiden, men det er vel for mye forlangt... Sledge Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Patience: Bare en liten filleting som jeg SELVSAGT måtte bemerke... :oops: I signaturen din står det at du har harddisk fra Matrox... Matrox lager skjermkort, men MAXTOR derimot lager harddisker. Ellers var det morsomt lesestoff på sida di. Og pen var den også! :wink: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Del 2 er oppe Du byttet viftene dine sier du? Hmm.. det trengs jammen! Men med viftestyringa jeg monterte nettopp tok knekken på det verste. Pluss at det var ubalanse i cpu-vifta. Sevsagt byttet jeg den Kjøpte ikke nye vifter men en rheobus til å styre viftene! Angrer litt på at jeg ikke kjøpte en sånn som du har fordi den er litt mer snaxy! Syns rheobusn blir litt kjedelig i lengden! Men betalte mye penger for den så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå