kokken Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hei.. jeg har et Abit NF7-S V2.0. når jeg prøver å komme inn i biosen min kommer det bare en blå strek.. ... har prøvd å ta ut batteriet om har prøvd og flytte den jumpen som skal flasse biosen.. noen forslag??? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 prøvd å flashe biosen til en versjon av nyere dato? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jammen da sliter du lille venn... Klage på kortet kanskje.. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hey!! Ikke mobb karen!! Jeg skrev akkurat et innlegg under hardware/cpu om den samme forb... blå streken. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...942ee4477194c9f (håper linken funker, har ikke gjort det før - hvis ikke så takker jeg for et lynkurs i hvordan jeg viser til andre artikler (jeg bruke copy shortcut+paste) Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Vi fant svaret i det andre forumet.. Se linken (hvis den funker) - koble fra viftene som er rett på HK. Både meg og han andre karen hadde enermax vifter på kortet, og begge fikk det til å funke når viftene ble plugget av kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå