Qumad Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det mulig og manipulere blandebatteriet i dusjen slik at når man skrur på kranen i dusjen på fult trykk så er det likevell ikke fult trykk som kommer ut? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er et sparedusjhode et alternativ? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fins pakningar å få tak i, som har innsnevring i midten. Desse reduserer vannstrøymen som kjem ut. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 slå opp på nettet, har d et nyere så kan det ha sparefunksjon som gjør akkuratt det. Da er det bare å skru på en skrue. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Takker for svar Har alt byttet til sparedusj hode, men synest ikke det var den store forskjelden. (kun noen få sek forskjeld på en 10 liters bøtte med fult trykk) Muligens så var det orginale dusjhodet en form for sparedusj hode, eller sparedusjen som jeg hadde liggende er en kjp variant. Vet Du hvor disse pakningene skal? Om de skal i overgangen fra blandebatteri til slange, Overgangen fra slange til dusjhode, i selve dusjhode eller om de skal monteres en plass i blandebatteriet? Ang. om den er ny og har en egen justering skrue for dette er jeg usikker på. Vi leier kun nå, hvordan finner jeg ut hvilken type blandebatteri jeg har, vil det stå noe type nummer uten på blandebatteriet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå