Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg Elsker ei jente så sjukt mye at jeg har kjærlighets sorg bare for hun ikke hvet det jeg tenker på henne helle tiden! men hvordan skal jeg få sakt det til henne jeg aner ikke om hun liker meg eller ikke men det ser ut som hun ikke liker meg og jeg er veldig red for fordan hun reagerer hvis jeg sier det..... og så er jeg så sjalu hu er sammen med en annen som det ser ut som hu liker litt jeg hvet iallefall han liker hun også og det er en konkuret til men heldighvis hater hun han andre der Lenke til kommentar
eirik88 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ta ett dypt åndedrag, og skriv igjen.. på norsk Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg Elsker ei jente så sjukt mye at jeg har kjærlighets sorg bare for hun ikke hvet det jeg tenker på henne helle tiden! men hvordan skal jeg få sakt det til henne jeg aner ikke om hun liker meg eller ikke men det ser ut som hun ikke liker meg og jeg er veldig red for fordan hun reagerer hvis jeg sier det..... og så er jeg så sjalu hu er sammen med en annen som det ser ut som hu liker litt jeg hvet iallefall han liker hun også og det er en konkuret til men heldighvis hater hun han andre der Elsker? ei jente du ikke engang er sammen med? Uansett, sier du til henne at du elsker henne så har du ivertfall tråkket i salaten. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg skjønner hvordan du har det. Men det er ikke mange rådene å gi når hun allerede er sammen med en annen. Et tips: (ikke for å ødelegge alt da, men) Om hun hadde likt deg så godt at hun kunne tenke seg å bli sammen med deg, hadde hun vel gitt et lite hint om det. Hvis hun er sammen med en annen er sjansen for at hun liker deg mindre... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du taper ingenting på å si det! Lenke til kommentar
The King Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) ingenting bortsett fra verdigheten... Endret 22. mai 2009 av Fallskjermen Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bli mer kjent med hun, så vil du nok forstå og være mer trygg på hun. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå