dostojevski Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg kjedet meg grenseløst litt i kveld så jeg fyrte opp xbox og så "Hackers" på divx. Hvis noen her ikke har sett denne filmen bør de snarest kaste seg rundt. Ord blir fattige... Gobble! Gobble! Gobble! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg kjedet meg grenseløst litt i kveld grenseløst litt? fatter ikke helt språkbruken din her... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Det kalles kunstnerisk frihet... ... eller skriveleif. Glemte å slette det ene ordet da jeg skrev det andre. Men personlig synes jeg resultatet ble ganske raft. Må begynne å bruke det: grenseløst litt. Det skulle bli noe slikt som en omvendt forsterket underdrivelse. Jiiiha, trist jeg ikke går på gymnaset lenger! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Dude...du må ordne domene ditt Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Dude...du må ordne domene ditt Ehhh... eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå