L4ss3 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei! Er det noen som vet om det finnes programvare som kan simulere 2 skjermer på et skjermkort med kun 1 vga utgang? Takk, Lasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Denne kanskje... Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Ikke helt hva jeg er ute etter da jeg kun har 1 skjerm, men vil gjerne se 2 når jeg bruker feks remote desktop mot maskinen.. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Der begynner vi å nærme oss noe! Takk Men er det mulig å vise 2 skrivebord samtidig der tro? Edit: Saken er at jeg har 1 vga utgang, koblet til en boks (TV over IP) som viser skjermbildet på 6 tver rundt om i bygget. Jeg bruker VNC for å redigere, problemet er at jeg må gjøre dette "live" så alle ser det. Vil ha muligheten til å ha 1 virtuell skjerm til En mulighet hadde jo vært om pcen ikke hadde låst seg når jeg bruker rdp, noen som vet om det er mulig å komme rundt? Endret 22. mai 2009 av L4ss3 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg tror at så lenge du er samme bruker som den brukeren som viser skjermbildet vil en hver endring du gjør vises live for alle mens du gjør det. Tror ikke virtuelle skrivebort hjelper her i utgangspunktet Men VNC gir muligheten til å velge hvilken skjerm du skal koble deg til, noe som ikke hjelper når man i realiteten bare har en skjermutgang, men jeg mener det finnes løsninger som kan emulere en eller flere virtuelle skjermer i tillegg. Mulig ZoneScreen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå