EinarEriksen Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Mobil-TV er lansert. Her er det du trenger å vite for å se på TV hvor som helst. Les mer Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Kjedelig med DVB-H mobil tv på mobilen dersom det aldri blir noe av... Ps: Hva gjør Dr.Phil på bildet bak mini-tv`ene? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Har dere enda ikke lagt ned denne delen av Tek.no nettverket? Strålende at dere presterer å komme med en sak i måneden, strålende..... -Tet Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Kan noen av disse kobles til en ordentlig TV, slik at denne teknologien kan være et alternativ til RiksTV? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Cowon S9 har ikke SD inngang... ...og når jeg leser nøyere gjennom ser jeg også at den visstnok støtter AAC og ALAC, som heller ikke er sant. Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Denn delen av tek.no nettverket er noe av det flaueste jeg har sett. Helt enig as, en sak i måneden... wtf?! Skjerpings skjerpings!! Lenke til kommentar
xdye Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Kan noen av disse kobles til en ordentlig TV, slik at denne teknologien kan være et alternativ til RiksTV? Vet at Cowon D2 kan kobles til tv. Men signalene som sendes ut er såpass komprimerte at det ikke vil bli noe særlig mer enn grums på en normal tv-skjerm Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Wow...nå stå¨r det at Cowon S9 bare har 8 timer spilletid for video og 18 for lyd. Den har 11 for video og 55 for lyd. Sjerpings! Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Er det noen som vet om man kan få oppgradert en "gammel" O2, altså sette i en DMB-mottaker i en som ikke har det originalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg