Looking Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har ingenting imot å kikke littigrann på andre menn, og heller ikke imot at han kikker, men det er måten han kikker på som er begynt å plage meg. Det er disse stadige hodekastene når jeg er med han. Vi kan for eksempel kjøre bil og han ser ei dame på veien. Han snur på hodet når han kjører forbi henne og etter han har kjørt forbi snur han hodet enda mer eller kikker i speilen etter henne. Når jeg kikker på menn jeg synes er fine gjør jeg det ikke så TYDELIG på en måte. Jeg tenker på at det er greit å titte og like det man ser, men at jeg ikke trenger å måtte snu meg etter alle dem fine jeg ser. Tenker dessuten på hvordan ville min samboer følt seg om jeg tittet så grådig etter menn jeg synes så bra ut? En gang jeg snakket om en romantisk ting jeg så et par gjorde og ønsket at jeg og han skulle gjøre dette. Ventet på en tilbakemelding på det jeg ønsket vi en gang sammen kunne gjøre, så fikk jeg kommentaren: Sånn hu er kledd synes jeg er ganske sexy! Ble ganske så satt ut over at han var mer opptatt av å kikke på jenta fremfor å høre på hva jeg ønsket for oss. En romantisk eller hyggelig piknikk sammen. Blir passe satt ut også når vi er på kjøretur og han kikker så tydelig som han gjør. Det får meg desverre til å føle meg usikker og ikke like attraktiv, p.g.a jeg aldri får dem blikkene. Hva synes dere om sånn glaning? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Så du er sur fordi han gjør det mer åpenlyst enn deg? Det er ikke stort du kan gjøre med det annet enn å fortelle han du føler deg når han kommenterer andre damer mer enn deg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Han gjør jo det samme som deg. Bare at han viser det og du ikke viser det. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Bra at du i hvert fall lar han titte, og ikke er en av de jentene som mener at gutter ikke skal få lov til å se hvis de er opptatt. Eneste tipset jeg kan gi deg i denne situasjonen, er å forklare han akkurat det du har skrevet i denne tråden. For alt han vet gjør han ikke noe galt, så hvis du ikke sier det til han, vil ikke ting endre seg. Si at det er greit han ser, men at du ikke liker at han gjør en så stor deal ut av det. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er lov å se, men ikke røre...dette er like normalt som å gå på do Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dog er det ganske respektløst av han å stirre så mye.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Slik du beskriver situasjonen høres han ut som en dritt. Det er selvfølgelig normalt å legge merke til andre, men du får det nesten til å høres ut som om han gjør noe ekstra utav det for å plage deg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg hadde blitt meget irritert. Be han om å skjerpe seg! Det er greit å tenke at hun og hun er sexy, men å bruke hele kroppen for å vise det, blir bare teit. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Høres ikke helt bra ut. Du kan jo gjøre det samme og se hva han sier eller du kan bare si du ikke liker måten han gjør det på. etc. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Håpløst. Si det til personen på samme måte som du forklarte her. Hvorfor brenner folk inne med ting de irriterer seg over når det er så ufattelig lett å ta det opp med personen det gjelder framfor å få 100 meninger av folk som oppfatter situasjonen på ulike måter. jenter ser slike ting letter enn gutter, si det til han så blir han klar over det selv hvis du synes det er i overkant. Jeg glaner selv jeg, men så glaner jo folk på meg også. Så det går begge veier Endret 20. mai 2009 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 han gjør det sikkert for å plage deg litt, ellers er vel dette helt normalt:) Og ja, all hatpost, drapstrusler, voldstrusler, rasisme og teposer kan leveres ved nærmeste murvegg Lenke til kommentar
Right Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er forskjell på å se og å glane. Å se og titte er helt greit. Å glane og snu seg åpenlyst etter folk er ikke noe jeg hadde godtatt uten videre. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Ett innlegg er slettet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har ingenting imot å kikke littigrann på andre menn, og heller ikke imot at han kikker, men det er måten han kikker på som er begynt å plage meg. Det er disse stadige hodekastene når jeg er med han. Vi kan for eksempel kjøre bil og han ser ei dame på veien. Han snur på hodet når han kjører forbi henne og etter han har kjørt forbi snur han hodet enda mer eller kikker i speilen etter henne. Når jeg kikker på menn jeg synes er fine gjør jeg det ikke så TYDELIG på en måte. Jeg tenker på at det er greit å titte og like det man ser, men at jeg ikke trenger å måtte snu meg etter alle dem fine jeg ser. Tenker dessuten på hvordan ville min samboer følt seg om jeg tittet så grådig etter menn jeg synes så bra ut? En gang jeg snakket om en romantisk ting jeg så et par gjorde og ønsket at jeg og han skulle gjøre dette. Ventet på en tilbakemelding på det jeg ønsket vi en gang sammen kunne gjøre, så fikk jeg kommentaren: Sånn hu er kledd synes jeg er ganske sexy! Ble ganske så satt ut over at han var mer opptatt av å kikke på jenta fremfor å høre på hva jeg ønsket for oss. En romantisk eller hyggelig piknikk sammen. Blir passe satt ut også når vi er på kjøretur og han kikker så tydelig som han gjør. Det får meg desverre til å føle meg usikker og ikke like attraktiv, p.g.a jeg aldri får dem blikkene. Hva synes dere om sånn glaning? Typen din har øyne. Bra observert. Det er vel gjerne deg han kysser? Og det er vel gjerne deg han hopper til sengs med? Som jeg tenkte. Lenke til kommentar
Looking Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 ''Prat med han...''. Ja,, Jeg har tatt det opp med han flere ganger dette her.. Jeg er en som alltid deler mine følelser med min partner. Det virker ikke som det går inn hos han, for det skjer uansett. Jeg synes også det virker litt dumt å måtte prøve å ''hevne'' med samme mynt for å se hvordan han reagerer, for jeg vet at han overhodet ikke ville likt det. Han er jo av den litt småsjalue typen som gjerne vil sjekke sms'ene mine på mobilen eller andre steder for å se hva jeg holder på med. Har dessuten også bedt han ha øya på veien når vi kjører. Det var ikke så lenge siden det kom møtendes bil og han hadde blikket vendt på ei jente på andre siden av gaten. Heldigvis så han bilen og vrengte den litt ut i kanten så vi ikke krasjet.... Det er bare det at jeg får aldri disse blikkene fra han hjemme omtrent. Kun om jeg ber om det. Jeg kler meg ikke som ei burugle. Kler med fint for kjæresten min og sminker meg osv. Ordner meg fint opp. I begynnelsen var komplimangene der, men etter 5 mnder falt dem sagte men sikkert av. Og ber jeg om komplimanger skal det overdrives i så stor grad at jeg vet det kommer av fordi jeg bad om det. Og det virker så utrolig unaturlig! Jeg ønsker ikke at det skal være slik at jeg alltid må be om det for å få noe. Noen ganger lurer jeg på hvorfor han er sammen med meg også. For jeg har fått vesentlig dårligere selvtilitt og selvfølelse etter jeg ble kjæreste med denne mannen. Selv gir jeg så mye og får lite tilbake. Typen min er dessuten ikke så romantisk av seg. Det er jeg som er den romantiske i forholdet. Jeg har spurt om han ikke liker romantikk, men det gjør han. Men han har ikke krefter ofte til å gjøre den ekstra innspurten p.g.a vi har et barn som er veldig krevendes p.g.a funskjonshemming, så det blir jo ofte jeg som prøver å sprute inn glød i forholdet. Og det tærer på meg! Når jeg da nevner romantikk som betyr utrolig mye for meg og som han vet er et savn, så kommenterer han heller hvor pen ei jente er fremfor å svare meg på det som betyr så utrolig mye for meg. Å få tid sammen som par siden vi ellers sliter mye i hverdagen. Akuratt som andre ganger når vi kan ha en dyp samtale hvor det innebærer oss to som tema, kommer det ei pen jente forbi blir hodet og hele energien hans vendt mot henne. I tillegg til dette har han en utrolig flørtete holdning mot sine venninner. Har funnet meldinger på mobilen hans hvor han skriver kjære, osv til dem med kallenavn han bruker på meg. Det er heller ikke særlig morsomt. Er det mye å ønske at jeg hadde et spesielt ''kosenavn'' som kun var mitt? Og han har glemt å slette bilder av tidligere forhold hvor jeg tilfeldigvis har oppdaget dette. Små strippe bilder og kysse bilder osv... Alt dette har jeg selvfølgelig også nevnt til han og pratet om... Men det virker ikke som han forstår hvor sårende det er at han skal omtrent kjøre av veien for å glane på andre jenter, og i samtaler vi har eller for eksempel er på resturanger at oppmerksomheten mot meg glir over på andre osv... Jeg føler ikke dette er normalt... Som sagt tidligere har jeg ingenting imot at han kikker... Men det er måten ting blir gjort på. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du overanalyserer dette alt for mye, det å se på andre jenter er helt normalt, og ligger i vår natur, så det er ikke så mye å få gjort noe med... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Dette er ganske så vanlig. Pleier selv å se ganske så mye når jeg er ute og kjører selv, men snur meg ikke fordi da. Man har da speil ^^ Men nå har ikke jeg dame, hadde nok tona det ned en del hakk om jeg hadde vært med ei, forstår jo at det ikke er spesielt artig. Du får prøve å få det inn i hodet på han at det ikke er ønskelig at han ser så mye på andre jenter når du er med, for det får deg til å føle at du ikke er bra nok. Lenke til kommentar
Melanie Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg skjønner deg godt jeg. Hørtes ikke noe hyggelig ut i det hele tatt. Hadde typen min vært sånn hadde jeg ikke orket å være med han. Greit, han titter på andre jenter, det gjør alle. Men at han blir så oppslukt i andre at han tilogmed ikke svarer deg på dine spørsmål virker helt fjernt fra alt jeg har vært borti før iallefall. Smink og kle deg ekstra fint en kveld, se om han sier noe. Ellers kan du jo lett "hinte" om det, kanskje dere får snakket om det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå