vikingkylling Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Brukte alt for mye tid på SC3, så det er klart jeg ville ha neste. Etter å ha spilt det en stund virker det svært lovende, men hvor er spillet? Ikke misforstå, jeg vet hvordan jeg starter Story mode og det der. Men er Story mode alt som er? Problemet at jeg startet Story mode, gikk gjennom syv, åtte svært enkle kamper og fikk rulleteksten. De andre modene er survival (kalt Tower of ett eller annet her), Arcade (story-mode uten story) og trening. Er det virkelig alt som er her? Er alt jeg har å se frem til en endeløs rekke meningsløse kamper? Skuffa! Hvordan er andre spill som for eksempel Street Fighter 4 og DC vs Mortal Kombat? Er det en vits å spille dem single-player? Jeg husker jeg spilte Virtua Fighter på den gamle xbox360en, og det var ganske mye å gjøre der. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Street Fighter 4 er samme opplegget i SP.. noen få kamper også er det over.. SP fungerer egentlig bare som trening for MP kampene Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 SC4 er så mye mere enn du trur,det har story,arcade,training og tower of the lost souls.men toweret er det som er sykt fett og insane vanskelig.man klatrer i floors og skaffer de forskjellige characs nye våpen og equipment som man velger..jeg har selv kommet til floor 47 og det er sykt vanskelig der.. når man har completa storyn så er det ultimate våpnene for hver characs. Mortal kombat VS DC er helt elendig,jeg kjøpte og testa det i 30min for triks osv..men det suger...anbefaler deg og spille litt mer enn å dømme det med engang,btw det survival modusen du snakker om ER Tower of the lost souls i SC4.jeg spilte Soul Edge på ps1 og jeg husker det var survival modus der, man får fra enemy til enemy og får bedre våpen.. det er samma opplegget... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Har prøvd Tower of the lost souls, og det har nok sine sider. Men er det virkelig alt som er her? Story-mode er fem brett. Arcade er åtte. Hvorfor er arcade så mye lengre en story? Får se om jeg gidder ta Tower etterhvert, men dette var skuffende. Gidder heller ikke prøve SF4 om det bare er samme opplegget, selv om jeg gledet meg til det veldig lenge. Er det noen andre slåssespill som faktisk har en mening med single-player? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Mortal kombat VS DC er helt elendig,jeg kjøpte og testa det i 30min for triks osv..men det suger...anbefaler deg og spille litt mer enn å dømme det med engang jeg klaret ikke la være^^ Endret 22. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Hihi, la merke til det der. Nesten en gullkorn. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 ja..hehe..så det nå selv jeg..men poenget var at mortal kombat vs DC ikke imponerte meg noe spessielt... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Slåssespill er og blir en flerspiller-sjanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå