Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Være våken til søndag. Farlig?

Kontorstol

Anbefalte innlegg

Man skal visstnok ha oppmerksomhet og reaksjon tilsvarende en som har promille på 1,0 dersom man er våken i bare 24 timer.

Kan du komme med kilde? Ikke kom med slikt landeveisprat uten kilde.

Følg litt med på ordleggingen. "Man skal visstnokha en promille...". I tillegg kunne du googlet det.

Endret av Barcarolle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg spørre hvorfor du vil teste dette? Vært interessant å vite. Bare for moro skyld liksom? Høres forferdelig ut å pine seg selv på den måten, men kan tenke meg det blir helt ubeskrivelig vidunderlig å legge seg i senga på søndagen!

Egentlig er jeg litt i tvil om du klarer det, for det er jo snakk om veldig mange døgn. Ønsker deg lykke til ;)

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvorfor du vil teste dette? Vært interessant å vite. Bare for moro skyld liksom? Høres forferdelig ut å pine seg selv på den måten, men kan tenke meg det blir helt ubeskrivelig vidunderlig å legge seg i senga på søndagen!

Egentlig er jeg litt i tvil om du klarer det, for det er jo snakk om veldig mange døgn. Ønsker deg lykke til ;)

Btw, han ga opp! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det skal jeg si deg, har du noen gang vært så full at du ikke klarer å stå på føttene? Du reagerer ikke, klarer ikke å stå oppreist. Du står rolig og ser, også plutselig ser du du er på veg mot bakken.

Ubeskrivelig godt. ^^

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar
Lurer på hvordan det er å være så trøtt at man faller i bakken.. Så lenge man sovner før smellet kommer merker man det ikke? (før man våkner igjen)

Jepp

Jeg har personlig vitnet en stakkars medsoldat sovne i hvilestilling på betongulv. Han deiset rett fremover og fortennene ble slått gjennom leppa... Hendene var godt plantet på ryggen hele tiden. Forsøkte ikke å ta seg imot engang. Det så ikke godt ut :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke at folk orker å leve med konstant underskudd av søvn. Skulle gjerne sovet lite selv, for jeg trenger så mange timer i døgnet jeg bare kan få. Men hvis ikke jeg sover mine 7-8 timer, fungerer jeg bare ikke uansett, og blir utrolig slapp, irritert og ueffektiv. Så da sparer jeg ikke så mye tid likevel. Hvordan orker man å leve i en sånn tåke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Når jeg var 13-14 var jeg våken fra torsdag morgen til søndag kveld. Vet ikke om det hjalp, men konsumerte 24 bokser battery i perioden ...

Sovnet til slutt stående lent mot en vegg mens jeg venta på å bli henta av foreldra mine for å dra hjem fra LANet :)

(Ja, årsaken var at Diablo 2 ble lansert på fredagen :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...