Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Være våken til søndag. Farlig?

Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aktivitet? som jogge o.l?

Hvis du sovner når du jogger så går du å legger deg :p

Nei altså, du vil nok sovne uansett, om det er farlig vet jeg ikke, om det er usunt, ja du vil vel kanskje føle deg litt trøtt de neste dagene men, tror ikke du vil dø av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Yay.. Man lever virkelig livet når man går rundt som en halvdau zombie som har vært våken ei ukes tid... :thumbdown:

For å leve ut livet kreves det at man er uthvilt til å faktisk få gjort noe annet enn å "sove" ved pcn.

Men greit. Nå beveger jeg meg off-tpc, så send pm om du vil diskutere mer om hvorvidt livet skal leves. ;)

Lenke til kommentar

Mener å ha hørt at vis du er våken i 3 dager så begynner du å virke merkelig. 4 dager så er det mulig at du begynner å halusinere og vis du ikke sovner 5 dagen så halusinerer du nesten garantert. Klarer ikke å finne sourcen der det stod. Tror ikke det skal være farlig, men tror det kan være lurt å ha en person som kan holde et lite øye til deg slik at du ikke gjør noe dumt. Tipper forresten at du allerede har sovna :D

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke skjønne at det kan være farlig uten midler som gjør deg "kunstig våken" som for eksempel kaffe. ;)

Btw.: haha, trådstarter har ikke kommet med et eneste innlegg i denne tråden siden den dagen han bestemte seg for å prøve dette xD... Nei, han er vel i aktivitet.. eller "aktivitet".

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...