Kontorstol Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hei, jeg skal teste om jeg klarer å være våken til søndag. Er det farlig? Endret 20. mai 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Om det er direkte farlig skal jeg ikke svare på, fordi jeg ikke kan noe om det. men et lite tips kan vel være å si: hvis du blir så trøtt at du står oppreist å sover ville jeg vurdert å ta meg en blund. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er bare å prøve, blir du trøtt nok sovner du _uansett_. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Hehe, det er bare å være i aktivitet. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Aktivitet? som jogge o.l? Hvis du sovner når du jogger så går du å legger deg Nei altså, du vil nok sovne uansett, om det er farlig vet jeg ikke, om det er usunt, ja du vil vel kanskje føle deg litt trøtt de neste dagene men, tror ikke du vil dø av det. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 kjør på. slikt er vanlig i militæret, så er neppe så farlig. selv har jeg sovnet stående. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Etterhvert som søvnmangelen bare øker, vil du nok mest sannsynlig gå over i en slags zombie-liknende transe, helt til du stuper (evt. sovner) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvorfor være våken til det blir ubehagelig, når det faktisk er utrolig godt å sove? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvorfor være våken til det blir ubehagelig, når det faktisk er utrolig godt å sove? livet skal leves. sove kan vi gjøre når vi ligger i grava. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Yay.. Man lever virkelig livet når man går rundt som en halvdau zombie som har vært våken ei ukes tid... For å leve ut livet kreves det at man er uthvilt til å faktisk få gjort noe annet enn å "sove" ved pcn. Men greit. Nå beveger jeg meg off-tpc, så send pm om du vil diskutere mer om hvorvidt livet skal leves. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Så lenge du husker på å spise/drikke så går det fint å være våken så lenge. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kroppen er en artig, liten sak. Så med mindre du prøver å lure den med "kunstige tilsetningsstoffer" (les : rus), går det seg stort sett til. Du klarer nok i alle fall ikke skade deg selv ved å prøve å være våken så lenge du kan. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Mennesker reagerer ulikt på mangel på søvn. Det er ikke helt umulig at du blir litt "sprø" og paranoid. Litt lesestoff: http://www.world-of-lucid-dreaming.com/sle...eprivation.html Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skulle nesten hatt et lite veddemål gående her nå. Tipper han kvelder en gang natt til lørdag. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hehe ja. Med mindre han jukser får han sikkert lyst til å sette seg nedpå litt en gang, og "bare blunke litt lenge.. sliten i øya serru". Da er det ofte gjort Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Mener å ha hørt at vis du er våken i 3 dager så begynner du å virke merkelig. 4 dager så er det mulig at du begynner å halusinere og vis du ikke sovner 5 dagen så halusinerer du nesten garantert. Klarer ikke å finne sourcen der det stod. Tror ikke det skal være farlig, men tror det kan være lurt å ha en person som kan holde et lite øye til deg slik at du ikke gjør noe dumt. Tipper forresten at du allerede har sovna Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 "bare blunke litt lenge.. sliten i øya serru". Jeg lurer alltid meg selv med det der, slår aldri feil. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er drit morsomt å være så trøtt at man ikke klarer å være våken. Bare legge seg ned i senga, og kjenne at man sovner stille inn..Ååhhh...Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg kan ikke skjønne at det kan være farlig uten midler som gjør deg "kunstig våken" som for eksempel kaffe. Btw.: haha, trådstarter har ikke kommet med et eneste innlegg i denne tråden siden den dagen han bestemte seg for å prøve dette xD... Nei, han er vel i aktivitet.. eller "aktivitet". Endret 21. mai 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hehe, ja jeg måtte dessverre legge prosjektet på is grunnet ryggplager som gjorde at jeg ikke klarte å sitte uten smerter, så jeg for utsette dette til i sommer. Endret 22. mai 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå