Fatty Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei. Jeg skal ta almenn-påbygg til høsten, men er usikker på hva jeg skal studere etter det. Vil anta at jeg vil ha et karaktersnitt på rundt 4.5-5. Det jeg lurer på er, hvis man ser bort i fra mine egne interesser, hva som er(og vil være) en etterspurt utdanning. Har sett litt på noe innen økonomi/markedsføring/administrasjon, men lurer på om det vil være etterspurt i årene framover. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Realfag, realfag og atter realfag. Er et enormt behov for realister for tiden, og jeg ser ingen grunn til at det kommer til å synke i årene fremover. Du kan jo titte litt på diverse ingeniørstudier, geologi, fysikk, matte, kjemi og så videre og se om noe av det virker interessant. Hvis du er interessert i økonomi kan du jo i tillegg vurdere Industriell Økonomi på NTNU, der får du jo en fin blanding av realfag og økonomiske/administrative fag. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Enig at realister/ingeniører er mest ettertraktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå