Velociraptor Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei ! Jeg og en liten gjeng skal på InterRail tur til neste år, og jeg gleder meg fælt ! Men jeg lurer litt på hvor jeg kan få tak i sånne merker som man kan sy på sekken eller noe fra de landene og byene vi besøker .. jeg vet ikke hva disse merkene heter, så jeg håper noen her vet. Mvh Kim Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Må no vere på suvenirbutikkar det. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ungene mine har latt det gå sport i å fylle hele skiboksen med merker fra land, byer og steder. Disse har vi funnet i bokhandlere, postkontor og som nevnt i suvenirbutikker. Her har jeg også sett at de selger tøymerker som kan syes på klær eller sekker. Tror ikke du får det store problemet med å finne det du leter etter….. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Ah ! Tusen takk for at dere svarte meg folkens Ha en fin dag dere to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå