Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vil ha prøven min rettet på nytt

Anbefalte innlegg

Hei og god dag.

Fikk nettop igjen en prøve i samfunnsfag VG1, og fikk en firer. Saken er den at jeg ligger ann til en 5'er, men denne siste prøven før standpunkt ville avgjøre.

Det som har skjedd er at etter jeg fikk igjen prøven, mener jeg at læreren min har noen rettefeil. De går på at jeg fulgte oppgaven, men hun prøver å snakke seg bort med at hun "mente" noe annet med oppgaven. Hun er litt påståelig som lærer, og hun nekter for å ha gjort feil.

Derfor ønsker jeg at en "nøytral" tredjepart skal få rette prøven min, slik at hun kan lese spørsmålene og besvarelsen min, uten noen som helst fordommer.

Noen av dere som vet om det finnes noen lover for dette?

PS. Beklager noe rotete skrevet, er ganske så irritert mens jeg skriver.

mvh Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke spørre en annen lærer på skolen din om han/hun kan se gjennom prøven din og se hva h*n syns?
kan jo kanskje det, men de fleste svarer jo som oftest "har så mye annet å gjøre"... skulle helst hatt en "rett" til å få dette gjort ;)
Lenke til kommentar
Kan du ikke spørre en annen lærer på skolen din om han/hun kan se gjennom prøven din og se hva h*n syns?
kan jo kanskje det, men de fleste svarer jo som oftest "har så mye annet å gjøre"... skulle helst hatt en "rett" til å få dette gjort ;)

Har du i det hele tatt prøvd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...