Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har "rota" med gutt, tenker på å gå tilbake til ekskjæreste. Burde jeg tie om det?


Gjest Guest_kaja_*

Anbefalte innlegg

Akkurat datoen skal nokk ikke så mye til for å glemme. Om du spør dem om noen år så husker de vel ca årstiden tipper jeg, og da kan det bli kjipt om han hun rotet står frem og plaprer. Da kan typen fort bli veldig usikker og det kan gi grobunn til problemer som senere vil ødelegge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_kaja_*

Takk for flere svar. Hva han han gjort de siste ukene bryr meg ikke, hvis han har vært på en annen og finni ut at jeg var bedre, så er det greit. ingen er perfekt. men hadde han gjort det en gang til, så ville jeg ikke sett han igjen.

men det er som en skrev, jeg vet ikke om jeg klarer å være i forholdet uten og fortelle om det, men jeg venter uansett litt med å si det.

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Når en har pause har en det gjerne for å se an forholdet litt. Når det er slutt, er forholdet over. Og begge parter står fritt til å gjøre som de vil. :)

 

Jeg ville ikke sagt noe. Det var han som gjorde det slutt, og du skal på ingen måte ha dårlig samvittighet for at du koste deg litt med en annen. :)

Endret av poof
Lenke til kommentar

Opplevde det samme, bare jeg var på motsatt side som deg.. meg og damen slo opp for ett par uker siden, etter det klinte hun og rotet ved en senere anledning med en felles venn av oss, som hun sendte en god del meldinger med og var med mens vi var sammen..

 

Du aner ikke kor jævlig det var for meg å høre..

 

Meeeen, alltid ett men.. I mellomtiden har jeg vært f-close med en jente og rotet med en annen, så egentlig har jeg INGENTING å klage for.. Men det sårer fordetom.. Selv om jeg ikke er noen fan av "fylla har skylda", så kan ihvertfall jeg skylde på det og ikke hun.. Men som sagt, dårlig unnskylding..

 

Så mitt råd, hold dette skjult, om du klarer.. Kommer til å bedre då!

 

Og nei, eg og exen kommer aldri til å bli sammen igjen.. Altfor mye drit har blitt slengt rundt om allerede..Tviler på noe særlig vennskap heller.

Lenke til kommentar
Noen her som virkelig tror _han_ har vært trofast de siste tre ukene?

 

Det er vel strengt tatt ikke en del av problemstillingen?

 

Slik jeg ser det er du i din fulle rett til å "rote".

 

Hadde derimot jeg vært typen din, ville jeg ikke likt at du hadde gjort det. Ihvertfall hadde jeg ikke likt å vite det.

 

Altså, selv om jeg hadde forstått at det du ikke har gjort noe feil, så hadde jeg tatt det negativt.

 

 

 

Jeg mener du ikke bør fortelle det, ved mindre du selv føler sterkt for å si det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...