Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har "rota" med gutt, tenker på å gå tilbake til ekskjæreste. Burde jeg tie om det?


Gjest Guest_kaja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_kaja_*

Typen min gjennom 5,5 år gjorde det slutt for 3 uker siden. Jeg har vært veldig lei med, og jeg har drevet og rota litt med en fyr jeg kjenner.jeg vet ikke hvorfor for jeg er ikke typen til det, men jeg har følt meg så dårlig. vi har ikke hatt samleie. nå for 5 minutter siden ringte min store kjærlighet og fortalte at han angret og at han følge seg helt knekt. Jeg ble kjempe glad :)

 

Men hva gjør jeg? Skal jeg fortelle han at jeg har rota med en han veit at jeg kjenner? Føler at jeg må si det, men jeg føler ikke at han har noe med det heller. jeg ville selvfølgelig aldri gjort noe sånn når vi var sammen.

 

Setter pris på alle svar, siden jeg skal møte han senere i dag!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha sagt det, og han burde skjønne grunnen.

Er jo tross alt den enkleste måten å prøve å bli kvitt følelsen for en annen som du ikke kommer noen vei med.

Men tipper det ordner seg, og hvertfall når dere ikke har hoppet i senga :)

 

Du skal nok se alt ordner seg.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å føle deg forpliktet til å fortelle om at du rota med en annen når du likevel var singel. Når det i tillegg er noe så uskyldig som vanlig roting, så spiller det ingen trille. :)

 

Så om du skal fortelle det eller ikke er noe du selv må finne ut av. Men om du forteller det, så må det være utelukkende for din egen del, og ikke for hans del. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_kaja_*

Jeg har vært venn med denne gutten ganske lenge, og jeg vet at typen min var litt sjalu. så hvis jeg sier det er jeg redd han tror det har vært noe på gang over lenger tid kanskje, Noe det ikke har. Jeg vet også at det kan ødelegge for oss. Takk for svar!

Lenke til kommentar

Hvorfor burde hun fortelle det?

 

Det her skjedde etter det var slutt.. Han gjorde det slutt.. og hun søkte trøst hos noen andre.

Hun har ikke gjort noe galt, og han har ingen krav om å få vite om hva hun gjør når hun er singel.

Har hun lyst til å fortelle det for sin egen del, så får hun lov til det, men jeg ser ingen verdens grunn til at hun burde føle at hun må si det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_kaja_*

her var det delte meninger. jeg føler ikke at jeg på død og liv må fortelle det, siden han gjorde det slutt. hvem vet, kanskje han har drevet med et eller annet også. Jeg føler ikke at jeg har noe med det i så fall.

Lenke til kommentar

om du bør fortelle det avhenger av hva slags forhold du skal ha til exen din i fremtiden. hvis du kunne tenke deg at dere ble sammen igjen vil jeg anbefale deg å tie om dette da det kan såre han. hvis dere uansett aldri kommer til å bli sammen igjen ser jeg ikek noen grunn til at du må homde det hemlig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_kaja_*

Stemmer og stemmer, jeg vet ikke. jeg er så usikker på hva jeg bør gjøre. problemet er at jeg kjenner denne gutten, hadde det vært en random gutt så hadde det ikke vært så farlig.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke fortalt det. Han hadde ikke noe med det å gjøre.

 

Spørsmålet er (virker det som) om du klarer å fortsette et forhold med han hvis du ikke forteller det. Du kunne eventuelt ventet til "litt uti forholdet" og kjent hvordan det føltes.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært ex'n din hadde jeg ikke villet vite det, med unntak av om jeg hadde spurt direkte. (Å ikke svare på et direkte spørsmål, evt lyve er ingen god ide på lang sikt)

 

Synes det er litt tøfft gjort av deg hvis du tar han tilbake etter at han gjorde det slutt. Høres ut som du stoler på han, og synes han bør gi deg den samme tilliten. Som den "dumpende" part har han ingenting han skulle ha sagt.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Det er geit at du var singel når du gjorde det, og at det derfor var greit, men en om han forteller typen din at dere rota om noen år da? Husker dere begge at dere ikke var sammen da? Vet han du rotet med at du var singel da?

 

Dette kan gi mye komplikasjoner senere om du ikke forteller det nå, så det ville nokk jeg gjort. Om du ikke gjorde mer en å rote uansett så går det vel greit håper jeg. Kanskje ikke si det med en gang, vent noen uker til han har roet seg.

Lenke til kommentar
Det er geit at du var singel når du gjorde det, og at det derfor var greit, men en om han forteller typen din at dere rota om noen år da? Husker dere begge at dere ikke var sammen da? Vet han du rotet med at du var singel da?

 

Dette kan gi mye komplikasjoner senere om du ikke forteller det nå, så det ville nokk jeg gjort. Om du ikke gjorde mer en å rote uansett så går det vel greit håper jeg. Kanskje ikke si det med en gang, vent noen uker til han har roet seg.

 

skal vel litt til å ikke huske det..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...