Sameboe Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Skal gitaren være spillbar? Du får jo gjerne plass til alle komponentene inne i gitaren? .Salbu Er sikkert mulig å spille på den...plasserer jeg alle komponenter inne i gitaren vil det være vrient å ha med på lan med tanke på at deler blir raskere ødelagt inni der Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvordan blir de raskere ødelagt då? Alt skall vell festes? Og da kan du jo bare slenge pc-en i en "gitar bag" .Salbu! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Hvordan blir de raskere ødelagt då? Alt skall vell festes? Og da kan du jo bare slenge pc-en i en "gitar bag" .Salbu! Gitar er laget av et tynnt matteriale, data deler er veldig skjøre ting... og vis jeg slenger rundt med den, så ryker deler fort ifølge ste faren min. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har du eit bilde av denne eventuelle flightcase'n? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Vis det blir flightcase, så blir det denne Men det skjer kun om jeg sliter med å få tak i det jeg trenger til gitarflightcasen min Endret 31. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Han som skulle lage skisser til meg på Sketchup har ikke vært på siden 2. Juni... Så venter på skisser fra han, håper han kommer til fornuft og logger på snart igjen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Woho. Jeg har en gammel kassegitar ståendem en den skal bli mediesenter pc til høsten Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Veldig kult. Skal følges med på Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Lite som har skjedd i det siste? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Lite som har skjedd i det siste? Ja, han som skulle lage skissa har jeg ikke hørt fra...så tror jeg setter dette prosjektet på is i en stund! Blir heller ferdigbygd i denne omgang, dessverre :/ Men funker da det også (samt at jeg da får råd til en tur til Manchester ) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Stenges på oppfordring. Gjenåpnes hvis trådstarter ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg