Orjanp Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvis den adressen du la ut kan gi deg en utestengelse, hvorfor fjerner du den ikke? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 er n00b med HW Alle som skriver n00b er....n00b! Slutt med det idiotiske språket så kanskje folk tar deg seriøst. [/flaming av fjortisser] Herregud da, hva er så galt med å skrive det da... Det får da være måte på å opphøye seg selv til "GUD" over hvordan folk skriver.... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det er ikke norsk, det er et fjortiss-språk som ikke hører hjemme noe steds. Skal det være "ulovlig" med sms-språk her så får en p*kker meg inkludere wannabe-hax0rz-133t-0nn4s-språket og.... Beklager, har bare noe intenst imot det greiene der. Blir kvalm Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Er igrunn enig med smetho her. Gjør det hele unødvendig vanskelig å lese. Dessuten virker man ikke spesiellt seriøs når man ikke gidder å gjøre seg skikkelig forstått når man lurer på noe. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Gjør det hele unødvendig vanskelig å lese. Vanskelig? For meg er det komplett umulig. Akkurat som sjørøverspråket min storesøster briljerte med da jeg var liten. Har ikke hacket det enda! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hehe Marlboromannen Skikkelig vanskelig ja... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jeg kan lære deg det jeg: alle konsonanter blir etterfulgt av en O og seg selv: HOH E I (hei) vokaler blir som de er.... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Herregud da.. la folk skrive som de vil. Klarer du ikke å lese det, står det sikkert ikke noe nyttig der uansett. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Denne tråden strider mot de nye retningslinenjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg