Straydog Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg kjøpte en LENOVO stasjonær maskin ifjor, men maskinen har blitt treg og jeg trenger å formatere den. Eneste problemet er at jeg ikke finner igjen XP-cden og dermed sliter med å få lagt inn OSet igjen..... Finnes det noen måte å få lastet ned XP fra nettet, slik at jeg kan installere det og bruke XP-keyen jeg har på klistremerket på maskinen? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Aner ikke om det er lov, men jeg pleier å laste ned fra piratsider og bruke orginale lisens. Det er jo ikke selve CDen man betaler for, men lisensen. Lenke til kommentar
Mjauriksen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skal du ha Home edition eller proffesionel? 32 eller 64 bit? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Det er home 32bit, norsk versjon. Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 taq kontakt med en data butikk og spør om di kan lage en kopi til deg, var det jeg fikk beskjed om når jeg ringte microsoft norge når min xp plate var ødelagt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Et par innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #8. Direktelenking til piratkopiert innhold er forbudt på forumet selv om man har gyldig lisens eller ei. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Ringte LENOVO og fikk de til å sende meg en ny kopi. Problemet løst Endret 21. mai 2009 av Straydog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå