DigitalOverride Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Hei. Tenkte å lakkere kabinettet mitt metallic sort, eller bare sort, og det radioaktive tegnet i selvlysende gult :wink: Muligens et vindu helt nederst langs kabinettet og så liquid green 15" neon lys inni... MEN, det er jo fordømt vanskelig å klippe ut det tegnet (masse sirkler o.l.) Hvordan gjør dere det når dere har et symbol, eller en tegning, eller.no? Erfaringer, gode og dårlige? Ogå, hvor bør jeg plassere viftene mine (2x80mm Papst 45m³/time, 19 dB) for å best mulig gjennomstrømning i kabinettet? Har et AOpen (HX08) Fulltower. Er det en fordel å borre noen hull i kabinettet? Vurderer å kjøpe to laserkuttede "radioactive" griller fra Microplex, lakke dem selvlysende gule og så feste begge viftene foran i kabinettet, helt nederst. Høres det dølt ut med tanke på plassering, etc...? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Hvis du skal ha 2 kabinettvifter, ville jeg ikke plassert begge nederst i front. Enten en av dem i front + en i topp eller øverst bak. Eller 2 øverst bak/ i topp og bare et hull foran som luftinntak. Mulig du kan få mekka sånn at du har inntaket øverst bak og blåse luft ut nederst foran, men kan ikke se noen som helst fornuftig grunn til at du skal gjøre det. Husk å sette filter på evt. vifter foran på kabinettet (støvsuging er kjedelig, og farlig når det skjer inne i et kabinett :wink: ) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Da jeg lakerte en sink farget amd logo på min kasse printet jeg ut en amd logo. Så klippet jeg rundt kantene. Etterpå la jeg den på kassa (ikke sjablongen men det du klipper ut.) så tok jeg tape langs alle kantene på den logoen. Så fjerna jeg papiret å dytta sink grunner innforbi tapen med en svamp. Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Du kan se hvordan jeg laget inntak på mitt HX08 - kabinett på http://hinux.hin.no/~vidarf/firstmod.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå