Trondster Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fin stemning - litt vekslende mellom spent og avslappet. Synes vegg med flekker passer bra med hovedmotivet. Skjeler han litt, eventuelt ser litt til siden for kameraet? Likte bildet. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dette liker jeg! De bare føttene, lyset og klærne gir meg en noe dyster men samtidig litt undrende følelse. Jeg lurer på om det hadde vært fint med bittelitt lysere høylys for å forsterke kontrastene. Mvh Francis Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Pitte litt dodging av noen høylys, så blir det bra =) Liker det veldig godt. Fine kontraster. Fint lys Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Alltid spennende med nye bilder fra deg,enda jeg ikke har peiling på hvorfor,så pleier jeg å like dem og dette var intet unntak. Hva kan jeg si?:Mer? Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Bildet falt veldig i smak hos meg. Lys, stemning, motiv etc. Bra! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 takker for alle kommentarer alltid gøy å gjøre noe nytt også. har lyst til at bildet skal være som det er, men må si at av og til når man skal lagre ting for jpg, så er det utrolig kjipt å se hvormye detaljer som forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå