-sealiNe- Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Har noen funnet noe gode linker om omfaget (hvor mange) av narkotika bruk blant tenåringer i Norge? Noen tall, statestikker, eller tekster? Endret 21. mai 2009 av -sealiNe- Lenke til kommentar
Bio Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) edit: Endret 21. mai 2009 av Bio Lenke til kommentar
vandall Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hadde vært kult vis noen hadde sendt meg notater å. [email protected] Sitter selv å skriver ned notater osv her, så kan sikkert sende det rundt senere når jeg har litt mer... Lenke til kommentar
Kristian3 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Lettere om de som har notater bare laster det opp her på forumet? Jeg har i hvertfall tenkt å flekke opp no sammendrag fra Maslow, Freud, Marx og Erikson om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Maya4ever Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Send meg noen notater og.... Takk på forhånd [email protected] Lenke til kommentar
micber Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hei! Tar veldig gjerne imot sammendrag og notater hvis noen er så vennlig å deler! [email protected] Endret 21. mai 2009 av micber Lenke til kommentar
Theac90 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har noen funnet gode kilder om punkt 2, altså vennegruppers rille i sosialiseringen i tenårene. Jeg trenger også noe her... :S litt looost! Lenke til kommentar
Kelleren Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg tar også gjeerne imot notater! Jeg har bare printet ut alle linkene som er lagt ut og markert med markeringspenn det som er viktig for å lettere kunne finne frem på eksamen! så notatark hadde vært great! På fohånd tuuusen takk! [email protected] Lenke til kommentar
triphop Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har noen funnet gode kilder om punkt 2, altså vennegruppers rille i sosialiseringen i tenårene. Jeg trenger også noe her... :S litt looost! Jeg har ikke funnet så mange gode kilder på norsk, men hvis dere googler Judith Rich Harris, så har hun kommet med flere teorier på at venner betyr mye mer i sosialiseringsprosessen enn foreldre.. Håper det kan være litt til hjelp.. Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har et særdeles dårlig utgangspunkt før morgendagen:( Jeg tar dette faget som privatist i morgen og jeg har hverken boka til faget eller noen lærere som kan veilede meg gjennom forberedelsdelen. Jeg håper noen kan hjelpe meg og gi meg grunnleggende stoff/notater og relevante ting og tang jeg burde få med. Hadde vært kjempemessig:D [email protected] <3 Lenke til kommentar
krisores Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har et særdeles dårlig utgangspunkt før morgendagen:( Jeg tar dette faget som privatist i morgen og jeg har hverken boka til faget eller noen lærere som kan veilede meg gjennom forberedelsdelen. Jeg håper noen kan hjelpe meg og gi meg grunnleggende stoff/notater og relevante ting og tang jeg burde få med. Hadde vært kjempemessig:D [email protected] <3 Hei! Hadde vært veldig fint om noen ville sende meg notater også! på forhånd takk! [email protected] Lenke til kommentar
LinaChristin Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har en hel del notater til eksamen i morgen, men kunne gjerne trengt noen flere. (: Sender det jeg har til dem jeg får av. ;D [email protected] Lenke til kommentar
Jarse Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror kanskje det er greit å få med seg Eriksons teori om menneskets åtte aldere. Om vi får en oppgave som har noe med oppvekst eller livet senere, og vi drar inn noe relevant om Eriksons teori, er det alltid et pluss. Vet at det står på side 24 og 25 i "Livsløp og Velferd" av Cappelen. Og også om Maslow's behovsteori! kom opp i dette selv, fikk akkuratt samme tema! tusen takk for alle kildene, har vært veldig hjelpsomt! lykke til i morgen! Gjerne, om dere har et sammendrag, send mail eller kontakt meg via msn på jara punktum sebastian alfakrøll hotmail dot com =) Lenke til kommentar
NoraElise Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/r....html?id=470910 ganske biff artikkel om Oppvekstmiljø osv, pluss litt om endringer osv. Dere andre er godt igang? Relevant stoff, thanks ! Lenke til kommentar
LinaChristin Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk for responsen så langt, dere! Er bare å fortsette å sende e-mail til meg, så kan vi utveksle notater. (: [email protected] Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 SYMPATI FOLKENS (a) Notatark til [email protected] ;>;> Lenke til kommentar
NoraElise Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://sosialkunnskap.cappelen.no/nedlast/...ng_eksamen.html Eksempler på en 3er og en 5erbesvarelse. Lenke til kommentar
Kristian3 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk for responsen så langt, dere!Er bare å fortsette å sende e-mail til meg, så kan vi utveksle notater. (: [email protected] sjekk mail Lenke til kommentar
LinaChristin Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk for responsen så langt, dere!Er bare å fortsette å sende e-mail til meg, så kan vi utveksle notater. (: [email protected] sjekk mail Takker! ;D Lenke til kommentar
Anno90 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 tar gjerna i mot notater vist noen har lust til å dele takk på forhånd [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå