Bushnell Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 blir sulten av å lese dette, vel det er litt ettersom hva som er godt.. noen ganger mc chicken på mcdonalds. andre dager kylling, eller løvbiff Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 mange ting eg syns e godt. #1 kjøleribbe med kjølepasta #2 pepper biff med bernaise saus #3 Kylling i søt/sur saus #4 fløte gratinerte poteter med COCA cola med sitron generelt sett syns eg maten du får på kinesiske resturanger er drit god! men en ting eg kunne heller tenkt meg enn all maten over er: En lettstekt kjell magne Bonnevik med e liten dæsh kristelig drittparti saus på toppen Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Det meste av smågodt! Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Vanilje God Morgen Youhurt eier det meste,men Fajitas og McChicken er ikke ille det heller Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Feit saftig Texaco hamburger med piffi krydder på Dolly Dimple`s pizza Tacos Alt saman med iskald Coca Cola Og ikkje minst kneipbrød med Vossafår pao... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Dolly Dimple`s pizza ja!! Spess en med kylling og %"!!&! sterkt krydder... yummmmyy Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 yummy med litt flere like bokstaver i. På lik linje med han som ville ha Kjell Magne? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 ...cola seff... spiser du cola? den var ny Topic: -Biff -Tortillas -Pita -Mc Donalds(big mac ekstra stor) -Dolly pizza nr.10(Bankers) -Kyllingfile -kotteletter -brun saus og poteter -reke coctail komme ikke på mer... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 yummy med litt flere like bokstaver i. På lik linje med han som ville ha Kjell Magne? Kjell magne? Bondevik? wtf? Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2003 Indrefilet med fløtegratinerte poteter Fårestek Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2003 yummy med litt flere like bokstaver i. På lik linje med han som ville ha Kjell Magne? Kjell magne? Bondevik? wtf? men en ting eg kunne heller tenkt meg enn all maten over er:En lettstekt kjell magne Bonnevik med e liten dæsh kristelig drittparti saus på toppen Lenke til kommentar
adyton Skrevet 5. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2003 indrefilet lammesteik grillet flintsteik krabber reker kylling taco grillet makrell koteletter Friea Premium sjokolade Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg liker best: Taco Løvbiff Pizza (spesielt rettet mot LAN) Kylling med chips eller ris av drikke: Cola Cola Cola (MÅ være EKTE Cola...) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2003 Masse gøy Ahh... jeg liker sterk mat jeg! Dolly Dimpel er über-dyrt, men genialt. Den pizzan mente er "#& meg så god. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 Er det dyrere enn Peppes? Og kan man bestille? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 Ja, og nei vel.. Pizzan må være ca 18 ganger bedre enn peppes sine halvhjerta forsøk... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 jeg er kanske kjedelig kosthold (men digg) taco og tortillas pizza (hjemmelagd) burgere løvbiff biff reker[/i] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå