asyrst Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Her kan alle skrive ned det de synes er det absolutt beste de stapper i munnen! Dette er noe som varierer, men nå står disse øverst hos meg: - Løvbiff - Nesquick frokostblanding - Mrlee - Cola (ingen rangering her..) Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Det beste jeg spiser er Mat... men blyanter kommer på en sterk nummer 2 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Hehe, favorittretten er enten tacos eller gyros... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 taco pizza burger cream soda root beer Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 kreps biff hummer snegler blekksprut reker taco loff med kaviar (ikke sånn møkk på tube) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Hvalkjøtt pizza taco fajitas (er ikke sikker på stavemåten) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Barn. Jeg spiser små barn til frokost! Ja, det er vel små barn, siden det er bilde av en jævla unge på utsiden av leverposteien Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg spiser små barn til frokost! Ja, det er vel små barn, siden det er bilde av en fordømte unge på utsiden av leverposteien Lenke til kommentar
Bach Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Barn. Jeg spiser små barn til frokost! Ja, det er vel små barn, siden det er bilde av en fordømte unge på utsiden av leverposteien Da burde det vel vært et bilde av en hest på saltpølsepakka? Salamien fra Øyvind Karlsen er forresten veldig god. Fersk stekt pir er noe av det beste jeg spiser. Begynner å nærme seg sesongen nå. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 [*]Salt lakris fra godt og blandet [*]And [*]Innbakt and [*]Roastbeef [*]Baguett med roasbeef og en del annet [*]Gatekjøkken-burgere [*]Løkringer [*]Tante Theas [*]Stekte nudler [*]Svinekjøtt stekt i sursøt saus De bold'ede punktene er de forslagene som stiller desidert stekerest. Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 -Kylling -Finnbiff (reinsdyrkjøtt) -Hvalkjøtt -Fajitas -Lasagne -Pizza fra pizzabakeri Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 big mac tuller bare jeg beste jeg vet er en ordentelig hambruger av rent biff kjøtt og med ost, bacon og god saus på (sånne har de i england hmmmmm) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Mr.Lee er ikke skikkelige nudler... neinei... på rema får du YumYum nudler med kyllingsmak for 2 kr pakken, DET er mat det! nammnamm! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Indrefile med fløtegratinerte porteter Mousaka med Tasiki og baguet Pannekaker. Druer Vann/Honning melon. Nå ble jeg fryktelig sulten. Og i dag har vi Fiskesuppe. Satan Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 nå spiser jeg ikke noe ... hadde du sagt ... hvilken mat liker du best kunne jeg svart Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 En saftig biff med fløtegratinerte poteter til. nam Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 Sverdfisk! MMMMMM! og cola seff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå