Jakoozie Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Realistisk bilspill henter inspirasjon fra Mario Kart-serien. Les mer Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Syntes spillet kunne hete Project Gotham Racing: Q Division Ser for meg James Bond-biler med allslags teknologiske duppeditter Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Må si dette høres spennende ut! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dette høres unektelig veldig spennende ut ja. Kombinasjonen god grafikk, mulighet for powerups og oppgraderinger, og god flerspiller kan gjøre dette til en vinner. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Håper bare det ikke blir sånn mannesperre som på Full Auto 2(?) Styre bilen en vei og sikte gunneren en annen, med hver sin stick. Det ble formye for meg... EDIT: Kan vi kanskje se en liten parallell mellom dette og filmen Death Race? Iallefall bil-delen av spillet.. Endret 20. mai 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Godt å se at underholdningen er i fokus og ikke realismen. All honnør til realistiske bilspill, men jeg gidder ikke spille timesvis for å lære meg å kjenne bilen.. Morsomste bilspill i nyere tid er FlatOut, makan til grisekjøring skal man lete lenge etter Vi skal vel ikke glemme siste Burnout heller.. Blur ser jeg virkelig frem til, jeg spiller kun innimellom og da må jeg ha noe som er moro der og da! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kan aldri tenke meg at de store bilprodusentene er villig til å lisensiere bilmerkene sine til dette spillet da de såvidt gikk med på at bilene fikk realistiske skader i enkelte spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg