shahin Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hey, Har dere sett filmer hvor aliens sender et signal ved hjelp av 0 og 1's eller ved hjelp av masse bokstaver og main personene i filmen finner ut (etter 5 dager 24/7 arbeid) at hvis de printer ut dette så danner det et pattern/bilde/whatever? Plutselig setter de sammen 200 A4 ark på gulvet i lab'en og ser "bilde" av en alien ved hjelp av "ASCII art" (for dere som ikke vet hva dette er, les en annen tråd eller søk på google ). Det som irriterer meg da er at når disse filmene ble laget fantes det ikke printere med borderless printing funksjon, slik at de umulig kunne satt sammen 200-300 a4 ark for å danne bilder... Og hvordan skulle aliens visst at brukerne bruker standard A4 ark i sine printere? På tiden hvor disse printerne kom satt de fleste med gamle buttlejet/deskjet printere som hadde en enorm bord pga MS Word / Notepad sin elendige standardkonfigurasjon. Shit for FÆN, borderless funksjon finnes ikke den dag i dag, med mindre man enabler det på forhånd i driverprogrammet... Tror dere NASA folka ville sittet og klippet og limt som i barnehagen? Who knows... Jaja, måtte bare få det ut... Nå stikker jeg og spiser ferdig kebaben Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg holder meg til disse: http://www.asciibabes.com/ Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det virkelige problemet her er HVORFOR. Hvorfor har ikke en sivilisasjon som har utviklet teknologi til å reise hundrevtusenvis av lysår også greid å utvikle bedre teknologi for digitale mediaoverføringer? :-? ... Eller forutsetter de at mottageren skal oppfatte dem som newbees? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvorfor skal de gidde å dra mange kilometer bare for å få noen til å printe ut enorme bilder av nebbet deres? Mer PR-kåte folk skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Hahahahah, fett at dere reply'er... trodde dere skulle tro jeg var freak som tenker slike tanker 02.00 om natta... jaja, viser at dere er like ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå