Gjest Hypokonderen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei! Man kan vel si at jeg er en smule overforsiktig når det kommer til min egen kropp. Og at det verste jeg vet er SOS( seksuelt overførbare sykdommer). Så hver gang jeg er på byen/fest eller i en hvilken som helst annen setting der jeg treffer jenter er jeg på vakt. Til og med det å la noen kysse meg på munn er jeg skeptisk til, ble nesten kysset av en med munnherpes for noen uker tilbake. Hva hadde dere gutter og jenter følt om det motsatte kjønn plutselig spurte dere om dette midt oppe i en flørt/rett får dere skulle gå til sengs? Personlig ville jeg blitt glad om en jente spurte meg om det fordi det viser jo bare at til at hun er ren og bryr seg. Men har skjært seg for meg en del ganger når jeg har spurt, men de tror jeg kanskje hadde SOS? Er fælt med slikt... PS: vet man kan beskytte seg med kondom, men tar ikke sjansen om SOS skulle inntreffe. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Selv ville jeg nok ikke reagert nevneverdig på et sånnt spørsmål. Man vil jo ikke bli smittet, og usikkerheten noen får ut av det, kan jo ødelegge akten ved at personen ikke klarer å slappe av etc. Så hvis hun hadde klart å slappe mere av ved å spørre det spørsmålet, så fine by me, etter som usikkert og anspent sex som regel ikke er bra Selv ville jeg aldri spurt om det, etter som jeg ut av erfaring vet at kvinner er mestere til å lage et fjell ut av en sandhaug, og sikkert hadde klart å snu det til at jeg syns hun var så skitten at jeg måtte spørre, etc. Noen kan ta det heeeelt feil hvis man spør et sånnt spørsmål, så kan være greit å trå litt varsomt. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Selv ville jeg nok ikke reagert nevneverdig på et sånnt spørsmål. Man vil jo ikke bli smittet, og usikkerheten noen får ut av det, kan jo ødelegge akten ved at personen ikke klarer å slappe av etc. Så hvis hun hadde klart å slappe mere av ved å spørre det spørsmålet, så fine by me, etter som usikkert og anspent sex som regel ikke er bra Selv ville jeg aldri spurt om det, etter som jeg ut av erfaring vet at kvinner er mestere til å lage et fjell ut av en sandhaug, og sikkert hadde klart å snu det til at jeg syns hun var så skitten at jeg måtte spørre, etc. Noen kan ta det heeeelt feil hvis man spør et sånnt spørsmål, så kan være greit å trå litt varsomt. Mange trenger ikke en sandhaug en gang... Syntes generellt jenter har en tendens til å overdramatisere de minste bagateller. Konklusjon: Bruk kondom. Er du litt paranoid...? Bruk to. (Anntall kan økes etter grad av paranoia) Lenke til kommentar
2pro4u Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Det er ikke bare med slike sykdommer. Men er det lurt å spørre? Det tror jeg blir ens eget problem. Men jeg har spurt en jente før jeg også Det gikk veldig bra. Samtalen banet seg inn på hvordan begge hatet SOS og at folk som hadde det var løse! Men gjett hvor vi endte opp Endret 20. mai 2009 av 2pro4u Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kan tenke meg at et slikt spørsmål fort kan ødelegge stemningen. Lenke til kommentar
ekornlus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Det er sikkert ikke alle jenter som vil reagere på det. Kommer an på hvordan spørsmålet blir spurt også. Jeg som jente har aldri blitt spurt om det, men nå er jeg veldig på kondomen hvis jeg har sex med ukjente da. Endret 20. mai 2009 av ekornlus Lenke til kommentar
pwned Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg spør de jeg ikke kjenner. Kjenner jeg de, regner jeg med at de ikke hadde hatt sex med meg om de hadde hatt en SOS. Har aldri fått spørsmålet selv, men hadde tatt det ganske chill om noen hadde spurt =) kjekt å være frisk og fin Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Ett innlegg er slettet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå