Gå til innhold

Ser etter point and click type spill til meg og kona

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

Eg og kona he akkurat runda CSI: Hard Evidence og likte veldig godt å sitte i lag med dette spelet. Eg har ikke funne noko andre spel i den serien for Xbox360. Det vi ser etter er spel i litt samme sjanger. Type detektiv, løse mordgåter el.l

Noken som he nokre tips til oss ?

Som sikkert forstått så skal spelet ver til Xbox360.

Takker på forhånd for alle tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

he sjekka litt meir rundt på tothegame no. Du rett i at det finnes veldig få slike spel til xbox. Synd igrunn. Ingenting som å sitte i sofakroken å kose med spel av slik sjanger. Velvel... Takk likevel.

Ha ei fortreffeleg helg

Lenke til kommentar

Når det gjelder den sjangeren så har verken PS3, Xbox 360 eller PSP mye å stille opp med ... desverre. Prøvde å titte litt rundt, men fant ingenting.

Om dette er en sjanger dere liker å bruke tid sammen på er nok PC en plattformen med desidert best utvalg, noen få spill av det utvalget har nå også kommet til DS og Wii, og disse konsollene har et par få eksklusive spill innen den sjangeren.

De fleste har en PC, og disse spillene er vel kanskje blandt de minst ressurskrevende dermed også en kombatibel. Mange av de gode klassikerne kan kjøpes for en veldig billig penge også!

Lenke til kommentar

Vil anbefale å snekre sammen en liten HTPC og plukket opp et av disse trådløse bluetooth-keyboardene med innebygget mousepad. Så laster du ned ScummVM og kjøper de gamle Lucasarts-klassikerne, Monkey Island, Grim Fandango og tilsvarende.

Litt demobrukt skrot fra Komplett og et lite kabinett skal ikke koste mange lappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...