herrtuug Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei allesammen! Eg og kona he akkurat runda CSI: Hard Evidence og likte veldig godt å sitte i lag med dette spelet. Eg har ikke funne noko andre spel i den serien for Xbox360. Det vi ser etter er spel i litt samme sjanger. Type detektiv, løse mordgåter el.l Noken som he nokre tips til oss ? Som sikkert forstått så skal spelet ver til Xbox360. Takker på forhånd for alle tips. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror du får et av Broken Sword-spillene til xboks. Ellers anbefaler jeg å sjekke PC-katalogen da de har veldig mye mer av slike spill. Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 he sjekka litt meir rundt på tothegame no. Du rett i at det finnes veldig få slike spel til xbox. Synd igrunn. Ingenting som å sitte i sofakroken å kose med spel av slik sjanger. Velvel... Takk likevel. Ha ei fortreffeleg helg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Litt off-topic, men Sam & Max: Season 1 har kommet til Wii. Du får håpe det kommer på xboks etterhvert også. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Når det gjelder den sjangeren så har verken PS3, Xbox 360 eller PSP mye å stille opp med ... desverre. Prøvde å titte litt rundt, men fant ingenting. Om dette er en sjanger dere liker å bruke tid sammen på er nok PC en plattformen med desidert best utvalg, noen få spill av det utvalget har nå også kommet til DS og Wii, og disse konsollene har et par få eksklusive spill innen den sjangeren. De fleste har en PC, og disse spillene er vel kanskje blandt de minst ressurskrevende dermed også en kombatibel. Mange av de gode klassikerne kan kjøpes for en veldig billig penge også! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 hva med "scene it". det fins 2, kun det andre er på norsk. helt annen sjanger men veldig familievennlig der dere svarer på div spørsmål om film og slikt. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Wallace & Gromit's Grand Adventures, Episode 1. kommer vel til Xbla neste uke tror jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Vil anbefale å snekre sammen en liten HTPC og plukket opp et av disse trådløse bluetooth-keyboardene med innebygget mousepad. Så laster du ned ScummVM og kjøper de gamle Lucasarts-klassikerne, Monkey Island, Grim Fandango og tilsvarende. Litt demobrukt skrot fra Komplett og et lite kabinett skal ikke koste mange lappene. Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Fristande det med htpc. Ej he mykje dela liggande fra diverse servera ej hadde før. Godt nok både til HD filmer og lette spel. Faen psilocybe no he du planta eit frø i meg... Skal oppdatere ka som skjer. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det CSI-spillet no bra da? Søkte litt på nett, og det har kun fått dårlige karakterer(ala 5.5/10, etc) Men selve konseptet høres kult ut. Synd at jeg ikke fant no videorewiev på gametrailers... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Secret Files 2: Puritas Cordis Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 CSI spillet var så som så. Veldig begrenset hva man kunne gjøre, men siden både jeg og kona er rimeldig hekta på CSI så kom vi oss gjennom det ganske greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå