Ideal Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Så på frokosttv på NRK nå, og der er det altså en idiot som i fullt alvor sier: "det er jo fotballen som kommer tapende ut av en slik duell"... hvilken planet han kom fra opplyste de ikke, men det kan se dårlig ut for hans MENSA-kandidatur. Ender vel med ca 150.000 seere på NRK, og kanskje 2 millioner pluss seere på VIASAT Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er ikkje so mange som er so opptekne av den fotballen som du trur. Men for all del, fotball er det viktigaste i livet so då er det jo sjølvsagt at den skal ha fyrsteprioritet. Som vanleg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Er jo ikke noe problem uansett dette da. Fotball fra 20:45 til 23:00 og så over til MGP for gjennomgang av sangene og poengutdeling. De to foregående timene av MGP har jo vært et eneste stort kattehyl av dårlige sanger uansett, så da kan det være kjekt med fotball Endret 20. mai 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er jo litt spesielt sidan det er her i landet finalen skal vere då. Hadde den vore i eit anna land hadde eg ikkje brydd meg, men slik er det vel mange i utlandet som tenkjer òg. Ein av dei må flyttast, og eg meiner i alle fall at fotballen for ein gongs skuld kan vike. Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nå ble jo datoen for Champions League-finalen satt for to år siden. I tillegg har gjerne CL-finalen flere seere enn MGP, dvs at MGP taper mest på at de sendes på samme dag. Defor mener jeg MGP bør vike. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er jo litt spesielt sidan det er her i landet finalen skal vere då. Hadde den vore i eit anna land hadde eg ikkje brydd meg, men slik er det vel mange i utlandet som tenkjer òg. Ein av dei må flyttast, og eg meiner i alle fall at fotballen for ein gongs skuld kan vike. Jeg tviler på at UEFA bryr seg om at Eurovision går samme dag. Eurovision er smågutter i forhold til CL-finalen. Jeg tør sette ganske mange lapper på at CL-finalen ikke blir flyttet. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg skal se Champions League uansett! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Jeg tviler på at UEFA bryr seg om at Eurovision går samme dag. Eurovision er smågutter i forhold til CL-finalen. Hadde vært interressant med noen tall på denne påstanden. I Norge er det jo Champions League som er smågutt i forhold til MGP. Sku likt å se den CL finalen som har nesten 2 mill seere i snitt. VM med Norge klarer ikke å være i nærheten en gang, og cupfinalen i Norge har jo knappe millionen som rekord. Hadde vært litt stilig å sett koss seertallene er på europabasis mtp CL og MGP. Ser de regner med at finalen i fjor hadde ca 150 mill seere på verdensbasis. Men finner ingen tall om kun europa. Kun noen land. Mest sette i fjor på ITV. Euorvision hadde på det meste rundt 9 mill seere i England. Ikke mye bak gitt. Men på verdensbasis blir det jo selvsagt enorme forskjeller. Endret 20. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) hvem er det som bestemmer dette? de kan nemmen ikke være smarte.. i alle fall ikke siden MGP bestemte datoen sist. fotaball over MGP annyday! jeg hadde valgt fotaball om det så var kvalifisering.. Endret 20. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 fotaball? Enda mer MGP, forresten? Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 fotaball? Enda mer MGP, forresten? Hva har jeg gått glipp av? Datoen på Eurovision og Champions League-finalen neste år er den samme. Nå diskuteres det om en av dem bytter dato eller ei... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 fotaball? Enda mer MGP, forresten? Hva har jeg gått glipp av? Hvis du ikke har fått med deg at MGP arrangeres årlig så: ja, da har du gått glipp av noe. Det er forøvrig snakk om i 2010 dette da Champions league finalen og finalen MGP er satt opp på same dag. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dropper begge sendingene, er jo lørdag. Kan ikke sitt inne og nørde da når det er solskinn og supert vær ute. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) CL finalen var fastsatt for 3 år siden, så den endres nok ikke. Dessuten har CL flere seere enn eurovision. Edit: CL har 1.2 Milliarder(!) seere. MGP har 700 Millioner. Endret 20. mai 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 fotaball? Enda mer MGP, forresten? Hva har jeg gått glipp av? Hvis du ikke har fått med deg at MGP arrangeres årlig så: ja, da har du gått glipp av noe. Det er forøvrig snakk om i 2010 dette da Champions league finalen og finalen MGP er satt opp på same dag. Spurte ikke om jeg hadde gått glipp av noe, men hva. Leste forøvrig ikke nok til å vite at det var snakk om 2010. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 POLL! vil se hvormye MGP blir knust Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 I Norge vet du at MPG garantert kommer til å flere seere enn CL. Så hva hjelper det deg? Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 CL finalen var fastsatt for 3 år siden, så den endres nok ikke. Dessuten har CL flere seere enn eurovision. Edit: CL har 1.2 Milliarder(!) seere. MGP har 700 Millioner. Ikke i nærheten engang. Barca mot Arsenal er blant de mest sette CL finalene og hadde et snittpublikum på 85 mill, med en topp på rundt 200. Finalen i 2003 hadde rundt 55. MGP er vel anslått fra 100 til 600 mill, sannsynligvis nærmere det første, men likevel større en en CL. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Finalen i fjor var anslått til 150mill personer på verdensbasis. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6617515 Jeg vet ikke jeg men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå