raid2 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det noen som vet om en butikk som fører hot saucer som røsker i pungen og gir deg hår på brystet? Noe alá Blair's Hot Sauce og Mad Dog's. Fant masse morsomt på eBay, men føler ikke for å bestille på nett, da det blir så mye venting og dyr frakt.. Skal ikke ha slike tykke asiasauser eller krydder. Vet at Ultra og Smart Club tar inn mye spesielt, men har ikke sett så mye annet enn den gamle ubarske tabascoen. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Prøv Centra på Majorstua, Jacobs på Holtet eller innvandrerbutikkene på Grünerløkka. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Om du bestemmer deg for nettet likevel er HotSauceWorld virkelig å anbefale. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Morsom blogg om sterke sauser: http://community.hotsauceblog.com/ Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Om du bestemmer deg for nettet likevel er HotSauceWorld virkelig å anbefale. De sender dessverre ikke til Norge. Ihvertfall ikke som jeg kan se, får bare valg mellom USA, Canada, og Storbritannia. Forøvrig fant jeg ingenting her i byen, men kjøpte en flaske med Tabasco brand Habanero sauce. Den er ikke spesielt hot, men det går greit mens jeg venter på Blair's 4 pack fra flamingmouth @ eBay Synd frakten er så svindyr (og lommeboken så liten ). Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det var rart, da jeg har bestilt derfra flere ganger! Prøv å send en mail å hør. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her har de mye ville sauser og chili-saker hvertfall: http://www.scorchio.co.uk/ Sender utenfor UK også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå