DjDarkDragon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Denne film snutten gjorde virkelig Ps3'en min til en ENDA viktigere ting å ha. Icô var FANTASTISK men SOTC var desverre ikke i nærheten av Icô så nå kan det ENDELIG se ut til att vi får en skikkelig oppfølger. Nå blir iallefall Icô funnet fram igjen å rundet en gang til.hehe. Lenke til kommentar
klaskan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva er dette her da? Har ikke hørt om spillet en gang..... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Pokker, må se om jeg finner Ico noe sted. Musikken i traileren viste seg å være helt urelatert, men vi får nok servert de ekte varene på E3. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Dette minna meg om noe Studio Ghibli har laget, bare i spilleformat. Noe som såklart er fantastisk, gleder meg stort. Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kjøpte meg Ico på lørdagen (for 200kr, noe som virket ganske ok;D), så skal endelig få spilt gjennom det så fort jeg blir ferdig med eksamene. Har også SotC liggende, men har bare drept 6 av kjempene, så jeg har mye å glede meg til i sommer. Elsker i alle fall det jeg har spilt av begge fram til nå, så jeg er ganske hypa på Prosject Trico nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå