Knebel Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Endelig nytt fra Uedas Team ICO: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Datt nesten ut av senga når eg såg nyheten i sted gitt. Første glimtet gjorde meg sinnsykt nyfiken og giret på denne tittelen her Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 genialt, skal has!! et av de mer fantasifulle dyrene jeg har sett as, haha. Lenke til kommentar
Hekta Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Virker for meg som en vellaget fake... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 videoen er utgitt av playstation lifestyle. de er ikke akkurat useriøse. http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Trico Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Yes, endelig Dette så veldig bra ut. Minner meg veldig om Ico Edit: dette skal vissnok være den traileren Sony viste frem bak lukkede dører under E3 i fjor. Regner med vi får en ny trailer i år;) Endret 20. mai 2009 av Enigma123 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Gleder meg VELDIG! .. uff, håper det ikke tar altfor lang tid før vi får hendene i det Endret 20. mai 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvis dette er på E3 i år, ja da kommer jeg trolig til å drite i alt annet der (ok, kommer til å følge litt med på GoW3). Sony vinner E3 by default om team ico er der! Trodde jeg skulle pisse på meg når jeg sto opp til dette i dag <3 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er skjeldent at jeg får gåsehud av en trailer men musikken og stemningen i det hele var bare fenomenalt. Tar av hatten for Team Ico. Om dette er fake så har vedkommende bak gått veldig veldig veldig hardt inn for det. Tviler sterkt at dette er noe fake, alt for velgkoregrafert og velanimert. Vel ser ut som PS3 er nødt til å komme på budsjettpost nå, mye interesangt som begynner å se dagens lys på den enheten. Sukk, tror jeg må ta frem Shadow of the Colossus og begynne på det igjen... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dette ser veldigl lovende ut. Minner meg om Neverending story... Vidoen skal visst være over et år gammel, så tenk dere hvordan det ser ut i dag. Animasjonene til "rotta" er bare helt utrolig. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Slitsom dag på skolen, så kommer jeg hjem og ser dette! Herlig. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Regner med vi får se en ny trailer når E3 begynner. Denne traileren er ett år gammel, så blir spennende å se hvordan spillet ser ut i dag;) Her er en artikkel om traileren: http://www.dagbladet.no/2009/05/20/kultur/..._trico/6315385/ Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Stemmer det. Det snakkes rundtom på nettet om at denne videoen ble vist for ett år siden til en del utvalgte. Jeg vil tro at sluttresultatet ikke vil være så langt fra dette konseptet. Guttungen er sikkert mer detaljert. Jeg skulle gjerne sett et litt mer naturtro vingespenn på 'griffen' også. Her er en video fra konseptet 'NICO' som etterhvert ble til Shadow of the Collossus. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Eplet falt ikke så langt fra stammen her ihvertfall. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ryktes at denne videoen egentlig er 2 år gammel. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Utrolig spennende, får frysninger nedover ryggen når jeg ser på klippet der. Elsket både Ico og Shadow of The Colossus, det er ren kunst i spillform. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Secrets of the 'Project Trico' trailer revealed Høres ganske fornuftig ut det meste. Endret 20. mai 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Den linken gjorde meg ende meir gira altså ^^ Mye av det hørtes jo rimelig riktig ut også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gleder meg bare jeg, uansett, den videoen var bare så bra som det lar seg gjøre i mine øyne. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Endelig fikk jeg øynene opp for et spill for første gang i år Dette spiller ser jo utrolig nydelig å flott ut. Tror jeg har sett traileren 10 ganger bare for å høre på musikken Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg lurer på: Er det co-op? Hvem vet. Kanskje det er det. Det ville bare vært stilig. er forøvrig musikken. Hett tips: Won't make it into the game. Endret 21. mai 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå