Noble Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skal: Bra skjerm Mindre en 15.4" Solid utførelse Bør: Min 2GB Ram Dual core CPU Pent design Kan: Kjøpes uten OS Så langt: Har sett på macbook aluminium. Like IKKE å krype til korset å kjøpe noe fra Apple, men det er ikke å skyve under en stol at produktet deres er OVERLEGENT mtp en meget solid konstruksjon, som ikke ser ut som en krigsmaskin. Kommer til å bruke en Linux distro som OS. Mulig jeg vil leke litt med OSX i dualbook dersom jeg kjøper Mac Er ikke fare dersom det er windows forhåndsinstallert, men kommer til å kvitte meg med den. Forslag? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Selv ville jeg valgt en MacBook, men nå er jeg jo selv macbruker... Har i flere tilfeller prøvd Ubuntu på en Mac og det fungerer utmerket med dualboot (bootcamp). Lenke til kommentar
Noble Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Hmm, noen som har prøvd dell sine 13 tommere? Hvordan er konstruksjonen på de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå