Edstro Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei. Nå har jeg bestemt meg. Jeg skal ta rettsvitenskap, mastergrad. For øyeblikket går jeg i VG2 på studuiespesialisering. Samtidig tar jeg alle VG3 fagene nå som privatist (utenom historie? som jeg angrer mye på nå). Derfor får jeg ikke studiekompetanse nå til sommeren. Men jeg får det altså til jul. Ettersom jeg gjerne ikke får gode nok karakterer til å komme inn på rettsvitenskap som vanlig student. Ønsker jeg heller å ta første og andre avdeling som privatist, før jeg eventuelt begynne på treider eller universitetet. Om jeg hadde tatt historie også, ville jeg hatt GSK nå til sommeren. Å ville hatt mulighet til å tatt eksamen i første avdeling allerede til jul. Dette hadde uansett blitt veldig mye lesing, for da får jeg bare et halvt år på en avdeling. Uansett så blir dette uaktuelt. Jeg skal ta eksamen i første avdeling neste sommer. Å jeg har da et år på meg til å lese alt frem til eksamen. Så er spørsmålet, hvilke bøker trenger jeg? Å hvor mye koster alle bøkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå