Slugge Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) http://www.pstrophyhunting.com/test/game?gamename=Worms <--- her kan dere se problemet, venstre siden blir skjøvet ned av høyre siden, har prøvd å bruke z-index: -1; men dette løste ikke problemet, jeg kan ikke bruke margin-top: -??; ettersom description kan være veldig lang eller veldig kort noe som ville krevd at jeg lagde egen div til hver eneste description til hvert eneste spill, og ettersom description hentes automatisk fra databasen er dette ikke en løsning, så andre løsninger tas gledelig imot note: siden er bare styled for firefox så langt Endret 19. mai 2009 av Slugge Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har gjort ett forsøk nå på å illustrere hvordan jeg ville gjort det selv, har også lagt inn noen kommentarer i html koden om det er interessant. Du blander styling med css og html og det er ikke bra. Prøv å bruk kun css om du kan. http://pastebin.com/m172c37d1 Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 takker for svar og skal se å få rettet opp i dette, første gang jeg driver med php koding (lærer som jeg går) og derfor fokuserer mest på det og velger egentlig de letteste utveiene for html/css, men jeg ser forsatt ikke hvor det er fikset at venstre-siden skal bli mer skjøvet oppover Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) takker for svar og skal se å få rettet opp i dette, første gang jeg driver med php koding (lærer som jeg går) og derfor fokuserer mest på det og velger egentlig de letteste utveiene for html/css, men jeg ser forsatt ikke hvor det er fikset at venstre-siden skal bli mer skjøvet oppover Du ser ikke hvor det er fikset eller er det sånn at jeg har misforstått og ikke løst problemet du hadde ? Endret 20. mai 2009 av Alslinet Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 problemet er ikke løst nei, men har begynt å fikse opp i kodingen nå da... greien var at jeg vill ha venstre kollone linet opp med høyre kolonne, uten at de skal være avhengig av hvor lange de er Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) problemet er ikke løst nei, men har begynt å fikse opp i kodingen nå da... greien var at jeg vill ha venstre kollone linet opp med høyre kolonne, uten at de skal være avhengig av hvor lange de er Linet opp hvordan? Kan du bare tegne noe i paint elns og laste opp her. Fire bokser som viser nå og 4 bokser som viser hvordan du vil ha det. Det er mulig du har rotet deg borti en velkjent og veldig irriterende ting rundt css, jeg vil anbefale deg å prøve å finne en løsning rundt problemet hvis dette er tilfellet. Man får noe av samme problemet når man har en nettside med menyen på høyresiden og innholdet ved siden av og vil ha begge like lange. Endret 20. mai 2009 av Alslinet Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 http://img188.imageshack.us/img188/8350/testf.jpg under den rød streken er slik jeg vil ha det, som du ser der er trophies og description ved siden av hverandre, men slik den er nå (over rød stres) er trophies rett under description Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://img188.imageshack.us/img188/8350/testf.jpg under den rød streken er slik jeg vil ha det, som du ser der er trophies og description ved siden av hverandre, men slik den er nå (over rød stres) er trophies rett under description Hvilken nettleser er det du tester i? Jeg har ikke internet explorer 7, men 8 så får ikke testet i den. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) jeg tester i firefox, og hvorfor fungerer ikke IE8 for deg? har jeg muligens brukt noe koding som IE8 ikke klarer å lese? edit: nå er siden btw helt ute av styr, så du får ikke sett siden skikkelig, grunnen er at jeg driver å cleaner opp i kodingen som du anbefalte Endret 20. mai 2009 av Slugge Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 jeg tester i firefox, og hvorfor fungerer ikke IE8 for deg? har jeg muligens brukt noe koding som IE8 ikke klarer å lese? edit: nå er siden btw helt ute av styr, så du får ikke sett siden skikkelig, grunnen er at jeg driver å cleaner opp i kodingen som du anbefalte Okei ikke tenk på det så lenge du bruker firefox så er det okei. Jeg vet ikke hvordan det vil se ut i Internet Explorer 7 nemlig. Skal se om jeg rekker å prøve å få til det du spør om litt senere i dag. Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) jeg tester i firefox, og hvorfor fungerer ikke IE8 for deg? har jeg muligens brukt noe koding som IE8 ikke klarer å lese? edit: nå er siden btw helt ute av styr, så du får ikke sett siden skikkelig, grunnen er at jeg driver å cleaner opp i kodingen som du anbefalte Jeg legger ved en html fil hvor jeg har løst problemet, jeg har testet i IE7 og 8 + firefox og chrome og det ser akkurat ut som du vil ha det. Kan du legge opp ett screenshot om det ikke ser ut som du vil hos deg?? index.html Endret 22. mai 2009 av Alslinet Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 slik det skal være ja! takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå