heartgirl Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Bør jeg ha advokat i forliksmøte, siden klager har advokat ved sin side? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis den andre parten har burde nok du ta med deg din også. Så stiller dere med like kort. Lenke til kommentar
heartgirl Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis den andre parten har burde nok du ta med deg din også. Så stiller dere med like kort. ----------------------------------------------------------- ja, han har advokat. Hvordan kontakter jeg en advokat, kan jeg bare søke på advokater på nettet, også kommer mailadresser opp , der jeg kan spørre om de vil ta saken? Og er det ikke forskjellige typer advokater til forskjellige ting... ? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg ville prøvd å finne meg en lokal advokat. Ringt ham/henne og forklart saken. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Finn en lokal advokat. Reiseutgifter til en advokat er ikke billig. I tillegg har de fleste advokater sine felt de er gode på så det kan lønne seg å velge en advokat som har erfaring innen det området det gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå